تارتار: نباید به جایگاه شاهین توجه کنیم

تارتار: نباید به جایگاه شاهین توجه کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نباید اینگونه به شاهین نگاه کنیم که در انتهای جدول قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی فردا یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما خواهد بود. نباید اینگونه به شاهین نگاه کنیم که در انتهای جدول قرار دارد. شاهین هفته گذشته بازی خیلی خوبی در جام حذفی برابر سایپا انجام داد و این تیم را شکست داد. شوک خوبی به بوشهری‌ها وارد شده است.

« برای اینکه از تیم‌های پایین جدول جدا شویم، محکوم به پیروزی هستیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: با توجه به محرومیت هواداران تیم ما در هفته‌های گذشته، دل‌مان برای آنها خیلی تنگ شده است و دوست داریم وقتی به همراه اعضای تیم وارد ورزشگاه شهید بهنام محمدی شویم، ورزشگاه را پُر ببینیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه الان زمان حمایت است و نفتی‌ها به حمایت هواداران خود برابر شاهین شهرداری بوشهر نیاز دارند، گفت: طرفداران ما به ورزشگاه بیایند تا با کسب پیروزی دلچسب، شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

تارتار درمورد غایبان تیمش در این مسابقه خاطرنشان کرد: عباس  عسکری تنها مصدوم ماست که جای او در تیم ما کماکان خالی است. به جز عسکری، غایب دیگری نداریم.

4344