فخرالدینی: ذوب‌آهن از لحاظ فنی مشکلی ندارد

فخرالدینی: ذوب‌آهن از لحاظ فنی مشکلی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که این تیم مشکل فنی ندارد و بدشانسی باعث شده تا آنها خوب نتیجه نگیرند.

به گزارش فوتبالی، میلاد فخر الدینی در مورد شکست غیرمنتظره تیمش برابر مس کرمان در جام حذفی گفت: در این بازی روز بد ذوب‌آهن را دیدیم و تیم ما از لحاظ فنی بازی خوبی را به نمایش نگذاشت. در جام حذفی هم ممکن است خیلی از تیم‌های بزرگ حذف شوند و این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود. دیگر افسوس خوردن فایده‌ای ندارد و مهم این است که دنبال جبران باشیم.

وی درباره عملکرد تیمش در لیگ برتر و جام حذفی و اینکه ذوب‌آهن در هفت بازی بردی را به دست نیاورده است، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم، ولی اعتفاد دارم که تیم ما مشکل فنی ندارد و بیشتر اسیر بدشانسی شدیم. فعلاً شش بازی از لیگ برتر گذشته است و می‌توانیم این نتایج را خیلی زود جبران کنیم. مطمئنا با چند برد به بالای جدول می رسیم و این اتفاق هم رخ خواهد داد. در بازی با مس کرمان هیچ‌کدام از ما عملکرد خوبی نداشتیم و باید به فکر جبران باشیم.

فخرالدینی با اشاره به دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد: با تیم قدرتمندی بازی داریم، ولی با توجه به شرایط میزبانی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در لیگ برتر متأسفانه خوب امتیاز نگرفتیم و می‌دانیم که دیگر فرصتی برای اشتباه باقی نمانده است. جایگاه واقعی ذوب‌آهن پایین جدول نیست و باید در چند بازی برنده از زمین بیرون بیاییم تا خودمان را به بالای جدول بکشیم.

9697