کورتوا: اودریوزولا نباید خطای دوم را انجام می‌داد

کورتوا: اودریوزولا نباید خطای دوم را انجام می‌داد

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، معتقد است که اودریوزولا نیازی به انجام خطایی که منجر به دریافت کارت زرد دوم شد، نداشت و نباید این اشتباه را مرتکب می‌شد.
به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته با یک گل برابر مایورکا شکست خورد تا اولین شکست فصل خود در لالیگا را تجربه کرده باشد و با توجه به پیروزی بارسلونا برابر ایبار با یک امتیاز کمتر نسبت به رقیب سنتی به رده دوم جدول رده بندی سقوط کند. مدافع رئال مادرید در این دیدار اشتباه بدی را مرتکب شده و در حالی که یک کارت زرد داشت با انجام یک خطای بی مورد کارت دوم را دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شد تا کار تیم زیدان بیش از پیش سخت شود. کورتوا پس از بازی در این باره گفت: فکر می کنم روی کارت اول اودریوزولا تنها توپ را لمس کرد اما کارت دوم عادلانه بود. فکر میکنم با توجه به این که یک کارت داشت نباید چنین خطایی انجام می داد. اما این اتفاقات با توجه به آدرنالینی که ترشح می شود، رخ می دهد. "
او همچنین درباره شرایط بازی گفت: " انتظار رویارویی با این مایورکا را داشتیم. می دانستیم که در آغاز بازی بسیار کوبنده ظاهر خواهند شد. سرمربی تیم این نکته را به ما گفته بود. پس از گل شانس هایی داشتیم اما موفق به گلزنی نشدیم. این تیم همیشه آماده است. حالا زمان ریکاوری و فکر کردن به بازی در استانبول است. "

۱۰۷۰