علی‌محمدی: نبود تماشاگر از حساسیت بازی پیکان و پرسپولیس کم می‌کند

علی‌محمدی: نبود تماشاگر از حساسیت بازی پیکان و پرسپولیس کم می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم پیکان تهران گفت: نبود تماشاگران در بازی امروز مقابل پرسپولیس روی حساسیت این دیدار موثر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، جلال الدین علی محمدی در خصوص بازی حساس تیمش مقابلپرسپولیس تهرانعنوان کرد: نبود تماشاگران در این بازی حدی می تواند تاثیر گذار باشد، چرا که لطف فوتبال به حضور تماشاگران در استادیوم  است و همه ما دوست داشتیم آن‌ها در این دیدار  حضور پیدا کنند اما حالا نبود آن ها از حساسیت بازی کم می کند.

می‌خواهیم با کسب امتیاز برابر پرسپولیس آزادی را ترک کنیم

وی ادامه داد: بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه مشکل بوده است اما در درجه اول ما به گرفتن امتیاز فکر می‌کنیم  اما اگر بتوانیم شرایط بازی را کنترل کنیم به ۳ امتیاز هم امیدوار هستیم.

دوست دارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم

هافبکتیم پیکان تهرانکه سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارد در خصوص زدن گل مقابل این تیم در بازی امروز عنوان کرد: همه بازیکنانی که در جلوی زمین بازی می کند میل هجومی بالایی دارند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. برای اینکه تیم نتیجه بگیرد دوست دارم گل بزنم و یا پاس گل بدهم و هر کاری که از دستم برای درخشش تیمم می توانم، در این دیدار انجام دهم.

هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست

علی محمدی همچنین درباره روند نوسانی تیم پیکان در کسب امتیازات عنوان کرد: همه بازی ها در لیگ برتر سخت به حساب می آیند و اینگونه نیست که یکی را سخت تلقی کنیم و یکی را آسان، اما پیروزی مقابل پرسپولیس می تواند ما را از جایگاهی که هستیم بالاتر بکشند.

کنسل شدن بازی مقابل سپاهان به نفع ما شد

بازیکنان تیم پیکان درباره کنسل شدن دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: به دلیل اینکه این هفته باید مقابل پرسپولیس و بعد هم روز جمعه با ذوب‌آهن بازی می کردیم، دیدار اول هفته مقابل سپاهان اگر برگزار می شد، بسیار کار را برای بازیکنان ما فشرده و سخت تر می کرد. اما به تعویق افتادن این بازی به نفع بازیکنان ما شد.




9697