سیمئونه : مصدومیت ژائو ممکن است جدی باشد

سیمئونه : مصدومیت ژائو ممکن است جدی باشد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بعد از تساوی تیمش مقابل والنسیا، پیغامی روشن برای بازیکنانش داشت.

به گزارش فوتبالی، او در بخشی از صحبتهایش با اشاره به مصدومیت ژائو فلیکس دراین بازی گفت که ممکن است مصدومیت این بازیکن پرتغالی جدی باشد ولی ابراز امیدواری کرد که او هرچه زودتر به روزهای اوج بازگردد. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای سیمئونه را مطالعه کنید:

*روند بازی: بازی از همان نیمه اول کاملا شانه به شانه دنبال می شد. البته ما عمقی تر کار می کردیم. در نیمه دوم والنسیا موقعیتهای بیشتری خلق کرد و ما نتوانستیم ضدحمله بزنیم. بازی واقعا سختی بود

*ژائو فلیکس و سه تعویض تیم: این اتفاقات ممکن است رخ دهد. درآن برهه از بازی به نشاط و قبراقی درترکیب تیم نیاز داشتیم و به خاطر همین هر سه تعویض تیم را انجام دادم. مصدومیت ژائو باعث شد تا دقایقی با یک یار کمتر کار کنیم و بعد از اخراج بازیکن والنسیا، دوباره شرایط برابر شد. اولش فکر می کردم که موضوع جدی نیست ولی خود داور به من گفت که مصدومیت او جدی است. من با ژائو فلیکس حرف نزدم. البته پزشک تیم به من گفت که مصدومیت او جدی است. امیدواریم که او درزودترین زمان ممکن به جمع ما بازگردد. به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

*گلزنی دیگو کاستا: این گل به ما کمک کرد تا بهتر کارکنیم. در نیمه اول چندین موقعیت برای کسب پیروزی داشتیم ولی در نیمه دوم جایگیری در زمین حریف را فراموش کردیم وباید ازاین حیث بهتر شویم.

*تعویضهای زودهنگام: درشروع نیمه دوم حس کردم که تیم مثل نیمه اول کار نمی کند. حریف روی دروازه ما حمله می کرد ومن حس می کردم که تعویضها به کمک تیم می آید. بعد هم با ارموسو و سائول بهتر حمله کردیم ولی نتوانستیم به آنچه تصور می کردیم برسیم.

*سختی کشیدن اتلتیکو در خانه: ما تیمی تازه هستیم. باید به شرایط جدید عادت کنیم و این به ثبات و تمرین و تلاش زیادی نیاز دارد. دربازی با وایادولید هم در نیمه اول بد بودیم ولی در نیمه دوم خوب شدیم. در این بازی برعکس بود. گویا تعادل لازم برای مدیریت بازیها را هنوز نداریم. 

*درپایان بازی خیلی با داور صحبت کردید: من به سراغ بازیکنانم که مشغول اعتراض به داور بودند رفتم تا مبادا کارت بگیرند. این تساوی تقصیر دو دقیقه ای که داور وقت اضافه گرفت نبود.

 6363