هاورتز، سوژه جدید درگیری پاری سن ژرمن و بارسا؟!

هاورتز، سوژه جدید درگیری پاری سن ژرمن و بارسا؟!

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو سیلوا، مارکینیوش، مارکو وراتی، آنخل دی ماریا، آدرین رابیو، نیمار، فرانکی دی یونگ... در بازارهای نقل و انتقالات سالهای اخیر ، دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا برای مال خود کردن این بازیکنان با هم سرشاخ شده اند و برای خرید آنها با هم کورس تنگاتنگی داشتند. حالا این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک، بار دیگر این اتفاق تکرار شود، چرا که چند بازیکن هستند که حالا نظر سران هر دو باشگاه را به خود جلب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، یکی از این بازیکنان، کای هاورتز بازیکن خط میانی باشگاه بایرلورکوزن است که در سن 20 سالگی از او به عنوان یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال یاد می شود. از همین رو باشگاه های بزرگ اروپا، از بایرن مونیخ گرفته تا رئال مادرید و بارسلونا برای جذب او ابراز تمایل کرده اند و طبق گزارش منتشره در لو10 سپورت، پاری سن ژرمن هم به جمع مشتریان این بازیکن جوان اضافه شده است.

اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه پی.اس.جی هاورتز را به عنوان جانشین ایده آلی برای نیمار می دانند و با درنظر داشتن اینکه نیمار ممکن است دیریازود پاریس را ترک کند، قصد دارند تا برای خرید این بازیکن جوان دست به کار شوند.

در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیمار تلاشهای زیادی کرد تا با ترک پاریس به فوتبال اسپانیا بازگردد اما نهایتا در پاریس ماندگار شد ولی بعید نیست که به زودی و در بازارهای آتی دوباره به فکر جدایی از تیم پاریسی بیفتد. کوین فولاند، هم تیمی هاورتز در گفتگوی اخیرش با گل به این بازیکن جوان توصیه ای جدی داشت:« با والدینت سریک میز بنشین و با آنها تصمیمی که واقعا دوست داری، بگیر.»

روزنامه موندو دپورتیوو هم در گزارش چند روز پیش خود به این نکته اشاره کرد که هاورتز به حدی چشم سران باشگاه بارسا را گرفته که آنها حتی نیازی ندیدند که استعداد یاب باشگاه را برای تماشای بازیهای او به آلمان بفرستند. هاورتز تا سال 2022 با بایرلورکوزن قرار داد دارد و قیمت او حدودا 100 میلیون یورو برآورد می شود.

6363