زلاتان: گواردیولا همیشه خودش را از من پنهان می کرد

زلاتان: گواردیولا همیشه خودش را از من پنهان می کرد

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال ساعاتی قبل از آغاز بازیهای پلی آف لیگ ام.ال.اس در گفتگویی جنجالی با روزنامه گاتزتادلوسپورت چاپ ایتالیا صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، زلاتان در جریان این گفتگو از مسائل مختلفی صحبت کرد؛ از آینده اش در دنیای فوتبال گرفته تا ارتباطش با مورینیو و گواردیولا و نام بردن از بهترین بازیکن فعلی دنیای فوتبال.

ایبرا در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال، نه از مسی نام برد و نه از رونالدو؛ بلکه به سراغ بازیکنی رفت که این روزها در یکی از تیمهای اسبقش خوش می درخشد: «کیلیان امباپه؛ دوست دارم او را نصیحت کنم. او از سنین خیلی پائین به موفقیت رسیده و همیشه باید تلاش کند تا بتواند عطش بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.»

ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی درمورد ارتباطش با پپ گواردیولا که در دوران حضورش در بارسا با او به اختلاف خورده بود گفت:« من و پپ هرگز رودرروی هم قرار نگرفتیم.. این هم فقط به خاطر شخص او بود. چون هرزمانی که با هم رو دررو می شدیم، گواردیولا خودش را از من پنهان می کرد. منتظر می ماند تا من عبور کنم . به عنوان یک سرمربی او فوق العاده است ولی به عنوان یک مرد، ...»


مورینیو، گواردیولا و زلاتان

او که درطول دوران حضورش دراینترمیلان ارتباط خیلی خوبی با ژوزه مورینیو داشت، درمورد مورینیو گفت:« مورینیو هنوز هم آقای خاص است؛ او یک برنده است. امیدوارم که به زودی به دنیای مربیگری بازگردد و مطمئنم که در بدو بازگشتش دوباره به موفقیت خواهد رسید.»

مهاجم سوئدی دنیای فوتبال درادامه درمورد باشگاه ناپولی گفت:« من از مستندی که اخیرا درمورد مارادونا منتشر شد خوشم آمد. هیچ کسی مثل او نیست. با دیدن این مستند دلم خواست تا تجربه ای فوتبالی در ناپولی داشته باشم و فوق العاده خواهد بود که تجربه ای استثنایی که مارادونا در آنجا لمس کرده را تجربه کنم. نمی گویم که به ناپولی خواهم رفت ولی ناپولی تیمی است که اشتیاق مرا برمی انگیزد. اگر من به ناپولی بروم، ورزشگاه سن پائولو همیشه پر خواهد شد.»

6363