والورده: مثلث MSG؟ بازیکنان بزرگ همدیگر را پیدا می‌کنند

والورده: مثلث MSG؟ بازیکنان بزرگ همدیگر را پیدا می‌کنند

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی مقابل ایبار شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، والورده در مورد سومین بازی پیاپی بارسلونا بدون دریافت گل صحبت کرد و گفت:" باید در این زمین پیروز می شدیم. بازی خیلی خوبی داشتیم. بازی کردن در زمین ایبار آسان نیست چرا که باید نمایش خوبی داشته باشی و هم در دفاع و هم در حمله شوی. همین کار را کردیم. آنها ما را به بازی مستقمی وادار کردند چرا که اجازه نمی دادند که آن طور که می خواهیم حرکت کنیم. سعی می کنیم که جایگیری و نمایش خوبی داشته باشیم اما مهاجمان ما تلاش می کنند تا به جلو حرکت کنند. روی گل اول تلاش کردیم تا بهترین عملکرد خود را ارائه بدهیم."

سرمربی بارسلونا در مورد گلزنی هر سه عنصر هجومی تیمش یعنی گریزمان، سوارز و نیمار در این بازی هم صحبت کرد:" بازیکنان بزرگ همیشه همدیگر را درک می کنند و همدیگر ار پیدا می کنند. بازی مشکلی بود اما به تدریج بهتر شدیم. به زمان نیاز داشتیم و به تدریج در جریان بازی جا افتادیم. حس خوبی درون زمین داشتیم و پاداش تلاش خود را گرفتیم."

والورده در مورد عملکرد فرنکی دی یونگ و ساموئل اومتیتی هافبک و مدافع میانی تیمش هم صحبت کرد:" فرنکی به ما انسجام زیادی در میانه زمین داد و نمایش خوبی را از او دیدیم. اومتیتی هم شب خوبی داشت. انتخاب او سخت بود چرا که تودیبو هم مقابل سویا خیلی خوب بازی کرده بود اما این بازی خاصی بود. می دانستیم که باید در دفاع از نظر دفع توپ خیلی منسجم باشیم و توانستیم نمایش خوبی از خود ارائه بدهیم."