هافبک مجاری سپاهان غایب بازی مقابل گل‌گهر

هافبک مجاری سپاهان غایب بازی مقابل گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مجارستانی سپاهان قادر به همراهی این ‌تیم در بازی روز دوشنبه نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم سپاهان در هفتمین بازی این فصل لیگ برتر مهمان گل‌گهر است و بنابراین اعضای این تیم، ظهر فردا از اصفهان راهی کرمان می‌شوند تا از این شهر به صورت زمینی به سیرجان سفر کنند.

مهدی صدیقی، پزشک سپاهان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: شایان مصلح که مدتی به علت عفونت پا از تمرینات و ‌میادین دور بود، با رفع این مشکل و پایان دوران استراحت، همراه تیم به سیرجان سفر می‌کند تا در صورت صلاحدید کادرفنی در بازی روز دوشنبه به میدان برود.

صدیقی افزود: علی‌ نقی‌زاده و محمدایرانپوریان همچنان تحت نظرکادرپزشکی دوران بدنسازی و درمان را پشت سر می‌گذارند تا دوران مصدومیت آن‌ها به طور کامل رفع شود به آمادگی لازم برسند و بنابراین نمی‌توانند تیم را در بازی این هفته همراهی کنند. ضمن اینکه محسن مسلمان که چندی پیش به تمرینات گروهی اضافه شده بود، به دلیل تورمی که در پای خودش می‌بیند دوباره به صورت انفرادی تمرین می‌کند. مسلمان با نظر سرمربی تیم همچنان تحت نظارت کادر پزشکی قرار دارد تا دوران درمان او به خوبی تمام و مشکل این بازیکن به طور کامل برطرف شود.

وی افزود: ولادیمیر کومان در بازی دوستانه هفته گذشته دچار کشیدگی خفیفی در عضله ساق شده و تحت درمان است و بنابراین به بازی مقابل گل‌گهر نمی‌رسد.

تیم سپاهان به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر، دوشنبه ۲۹مهر و از ساعت ۱۶:۳۰دقیقه در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود. 

4344