ترکیب چلسی برابر نیوکاسل اعلام شد

ترکیب چلسی برابر نیوکاسل اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال چلسی از دقایقی دیگر در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان نیوکاسل خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد و شاگردانش در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ اروپا موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی برسند و تصمیم دارند با غلبه بر نیوکاسل در هفته نهم رقابت های لیگ برتر علاوه بر ادامه دادن به روند پیروزی های اخیر خود بتوانند به جمع 4 تیم حاضر در صدر جدول رقابت های لیگ جزیره نیز راه پیدا کنند. چلسی در حال حاضر با کسب 14 امتیاز از 8 بازی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. آنها هم امتیاز با لسترسیتی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل برتر در رده پنجم قرار گرفته اند. نیوکاسل نیز وضعیت چندان خوبی در این فصل رقابت های لیگ برتر نداشته و با کسب تنها 8 امتیاز از 8 بازی که انجام داده در رده شانزدهم جدول جای گرفته است و به نظر نمی رسد که بتواند مشکل چندان جدی در دیدار امروز برای آبی پوشان لندنی ایجاد کند. 

ترکیب چلسی در دیدار امروز بدین شرح است: کپا آریزابالاگا، آسپیلیکوئتا، توموری، زوما، آلونسو، جورجینیو، بارکلی، ویلیان، مونت، هادسون اودوی، تامی آبراهام

1070