مانژوکیچ دیگر در تمرینات یوونتوس شرکت نخواهد کرد

مانژوکیچ دیگر در تمرینات یوونتوس شرکت نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که ماریو مانژوکیچ با باشگاه توافق کرده که از این پس در تمرینات این تیم شرکت نکند و بدین ترتیب احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیش از پیش جدی شد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 33 ساله اخیرا به شدت به منچستریونایتد لینک شده چرا که اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، تصمیم دارد شرایط تیم خود در خط حمله را بهبود ببخشد و حالا مشخص شده که بازیکن تیم ملی کرواسی مدت زمان زیادی به حضور خود در تورین ادامه نخواهد داد. سرمربی سابق چلسی در آستانه دیدار یوونتوس برابر بولونیا در چارچوب رقابت های سری آ به رسانه ها گفت که با توجه به توافقی که بین مانژوکیچ و مدیران باشگاه شکل گرفته این بازیکن از این پس به همراه تیم اول تمرین نخواهد کرد. او گفت: " در این لحظه ماریو مانژوکیچ دیگر به همراه تیم تمرین نمی کند چرا که توافقاتی را با باشگاه انجام داده است. " 

پس از اعلام این خبر شایعاتی که در روزهای اخیر پیرامون انتقال این بازیکن به منچستریونایتد منتشر شده بود بیش از پیش جدی شده است. با توجه به جدایی روملو لوکاکو و مصدومیت آنتونی مارسیال و ژسه لینگارد در هفته های اخیر شرایط برای سولشر در این تیم سخت شده و تصمیم دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مهاجمی را به خدمت بگیرد تا خط حمله خود را قوی تر از قبل کند. 

1070