پیش بازی پرسپولیس - پیکان/ بازگشت به مسیر پیروزی؟

پیش بازی پرسپولیس - پیکان/ بازگشت به مسیر پیروزی؟

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس امیدوار است در دیدار با پیکان، به مسیر پیروزی برگردد.

به گزارش فوتبالی، قرمزها بعد از برد در دربی، دو باخت متوالی را تجربه کرده‌اند و گابریل کالدرون و تیمش به خصوص زوج علیپور و جونیور با انتقادات مختلفی روبرو شدند. آنها امیدوارند در بازی فردا مقابل پیکان بتوانند شرایط را تغییر داده و دوباره به مسیر برد برگردند.

حسرت دو ساله: از آخرین برد پیکان مقابل پرسپولیس بیشتر از 2 سال می گذرد و باید دید محرومیت قرمزها از حضور طرفدارانشان می‌تواند به فرکی و تیمش در شکست این طلسم کمک کند یا اینکه پیکان باز هم در بردن پرسپولیس ناکام خواهد بود.

بدترین مقابل بهترین: پرسپولیس با 3 گل زده در کنار فولاد و گل‌گهر صاحب ضعیفترین خط هجومی لیگ است اما پیکان با 12 گل زده و در کنار نساجی قویترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

غایبان: پرسپولیس تا دلتان بخواهد برای این بازی غایب دارد. شجاع خلیل‌زاده دومین جلسه محرومیتش توسط کمیته انضباطی را در بازی فردا پشت سر خواهد گذاشت. فرشاد احمدزاده هم که کماکان محروم است و سیامک نعمتی هم که 4 اخطار شده و جلوی تیم سابقش نیست. بشار رسن هم به دلیل مشکل گذرنامه نتوانسته خودش را برای این بازی به تهران برساند و وضعیت مهدی ترابی هم برای این بازی مشخص نیست.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در وقتهای تلف شده با یک گل به شهرخودرو باخت و پیکان هم با نتیجه 2-3 مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 9 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پیکان 5 امتیازی تیم سیزدهم جدول است. 

یکشنبه ۲۸/۷/۹۸

پرسپولیس تهران- پیکان تهران

داور:سید مهدی سید علی

کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی-محمد راهی

1984