اسکولز: منچستر یونایتد به 5 پنجره نقل و انتقالات خوب نیاز دارد

اسکولز: منچستر یونایتد به 5 پنجره نقل و انتقالات خوب نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی – پل اسکولز می‌گوید ریشه مشکلات منچستر یونایتد را می‌توان در خرید مروانه فلینی و خوان ماتا پیدا کرد.

در سال 2013 بود که سر الکس فرگوسن از یونایتد رفت و دیوید مویس جانشین او شد. او پول زیادی صرف خرید فلینی از اورتون و ماتا از چلسی کرد.

اسکولز می‌گوید این دو بازیکن کیفیت لازم را نداشتند: «زمانی که به پنج، شش سال قبل نگاه می‌کنید، یعنی موقعی که الکس فرگوسن رفت، فرد دیگری که به اندازه شایسته‌ای از او تقدیر نشد دیوید گیل بود. او مرد فوتبال بود و فوتبال را می‌شناخت. از روزی که او رفت اوضاع دشوار شده است.

به نظرم زنگ‌های هشدار زمانی به صدا درآمد که دیوید آمد و خوان ماتا و فلینی را با قیمت نزدیک 70 میلیون پوند خرید. آنها بازیکنان خوبی هستند اما به نظرم بازیکنان من‌یونایتد نیستند. فکر نمی‌کنم الکس فرگوسن یا دیوید گیل اگر بودند چنین بازیکنانی ار می‌خریدند. ما به این دلیل در این وضعیت بد گرفتار شده‌ایم که بازیکنانی را خریده‌ایم که واقعا بازیکن منچستر یونایتد نیستند. حالا اوله این‌جاست و فرصت آن را دارد که اوضاع را درست کند.

اسکولز درباره بهبود اوضاع تیم می‌گوید: «به نظرم چهار، پنج پنجره نقل و انتقالات نیاز داریم تا تیم بهتر شود. باشگاه باید در چهار یا پنج پنجره نقل و انتقالات پیش رو خوب کار کند! به نظرم اولین خریدهای اوله خیلی خوب و امیدبخش بوده‌اند. تا زمانی که او مربی تیم باشد، من مشکلی نمی‌بینم.»

8444