کنایه‌های رییس ناپولی به اینتر، یوونتوس، میلان و ساری

کنایه‌های رییس ناپولی به اینتر، یوونتوس، میلان و ساری

پایگاه خبری فوتبالی – آئورلیو دلائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی گفته که آنها با اینتر و یوونتوس و میلان رقابت می‌کنند.

دلائورنتیس که کمی پیش‌تر درابره چندین چهره ناپولی حرف‌های جنجالی زده بود، حالا به رقبایش در سری آ کنایه زده است.

او می‌گوید: «هدف ما همانی است که بود: رسیدن به حداکثر دستاوردها در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان. ما بیش از این نمی‌توانیم تلاش کنیم.

ما این کار را با مدیریت هوشمند انجام می‌دهیم، که این باعث توازن مثبت می‌شود. ما نمی‌توانیم از نظر مالی وارد منطقه قرمز شویم. واقعیت این است. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که بدهی بالا بیاوریم. ناپولی مربی‌ای در کلاس بین‌المللی مانند رافا بنیتس داشته و حالا یک چهره جهانی مانند کارلو آنچلوتی را دارد.

ما چیزی را از دست نداده‌ایم. من آدم اهل صنعتی هستم، و فوتبال هم صنعت است. من باید عوامل تولیدی را با عوام اقتصادی ترکیب کنم. ما با ماتزاری، در حالی پا به لیگ قهرمانان گذاشتیم که مجموع دستمزد دریافتی بازیکنان 35 میلیون یورو در سال بود. حالا می‌توانیم بگوییم که این مبلغ چهار برابر شده است. یووه و اینتر که خودشان را به زیر بار بدهی برده‌اند، و میلان هم در آستانه ورشکستگی است. اما ما همیشه درست کار کرده‌ایم و رقابت خوبی داشته‌ایم.»

او همچنین راجع به مائوریتسیو ساری، مربی سابق ناپولی که به چلسی رفت و سپس با یوونتوس به سری آ برگشت گفت: «ساری مربی بزرگی است که نکات مثبت زیادی دارد و برخی نکات منفی هم دارد. او ممکن بود در انگلیس محو شود. او در باشگاهی دارد عالی کار می‌کند که فرهنگ پیروزی دارد، و در شهری که کمتر از میلان، رم و ناپل حواس آدم را پرت می‌کند.»

او درباره بخت اینتر برای فتح اسکودتو با آنتونیو کونته گفت: «البته که آنها شانسش را دارند. آنها کونته را دارند که مربی خیلی خوبی است.»

8444