وینیسیوس و رودریگو یک ماه به اردوی برزیل می‌روند؟

وینیسیوس و رودریگو یک ماه به اردوی برزیل می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی – کنفدراسیون فوتبال برزیل تمام تلاش خود را خواهد کرد تا وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، مهاجمان رئال مادرید برای مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در کلمبیا در اردوی تیم ملی این کشور حاضر باشند. به این ترتیب آنها حدود یک ماه از فصل اروپا را از دست خواهند داد.

از مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی، دو تیم به المپیک 2020 توکیو راه پیدا می‌کنند. در این مسابقات 10 تیم حضور دارند. این بازی‌ها در 18 ژانویه تا 9 فوریه 2020 برگزار می‌شود و البته بازیکنان باید مدتی پیش از برگزاری این دیدارها به تیم المپیک بروند. 

کنفدراسیون فوتبال برزیل از این که فلامنگو حاضر نشد رینیر، ستاره خود را در اختیار تیم زیر 17ساله‌ها قرار بدهد عصبانی است. اما تیم‌های اسپانیایی موظف هستند که بازیکنانشان را برای تورنمنت‌های رسمی در اختیار تیم‌های ملی قرار دهند. مشکل این‌جا است که مسابقات مقدماتی المپیک به عنوان رقابت رسمی فیفا شناخته نمی‌شود. به این ترتیب کنفدراسیون فوتبال برزیل می‌خواهد نامه‌ای به کنگره آتی فیفا که به‌زودی در شانگهای برگزار می‌شود ارسال کند و از آنها بخواهد که باشگاه‌ها را مجبور کنند که برای چنین تورنمنت‌هایی بازیکنانشان را بدهند.

البته حتی در صورت موافقت فیفا، بعید است که این مقررات با چنان سرعتی تصویب شود که این دو بازیکن بتوانند تیم المپیک برزیل را همراهی کنند. به این ترتیب برزیلی‌ها باید با رئال مادرید به توافق برسند.

8444