حیرت ریبری از فیفا 20: این یارو کیه؟

حیرت ریبری از فیفا 20: این یارو کیه؟

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک ریبری ستاره فرانسوی دنیای فوتبال بعد از 12 سال حضور در بایرن مونیخ و بازی با پیراهن باواریایی ها در تابستان گذشته این تیم را ترک کرد و به فیورنتینای ایتالیا پیوست. حالا ریبری بی صبرانه منتظر بود تا برای اولین بار خودش را با پیراهن بنفش تیم جدیدش در بازی فیفا 2020 ببیند ولی با دیدن چهره اش دراین بازی، حسابی عصبانی شده است.

به گزارش فوتبالی، ریبری با دیدن تصویرش در بازی فیفا بیست حسابی سورپرایز شده و در صفحه رسمی اش درتوئیتر پیغامی درهمین راستا منتشر کرده و به این نکته اشاره کرده که اصلا از چهره طراحی شده برای او دراین بازی ویدیویی راضی نیست. ریبری که معتقد است چهره او در بازی فیفا 20 شباهت زیادی به خودش ندارد با لحن طنزآلودی نوشته:« مدتی است که با فرزندانم فیفا 20 بازی می کنم. آقایان مسئول EA Sports Fifa، این یارو کیه؟» او این توئیت را همراه با چند ایموجی که یکی از آنها چهره ای متفکر است منتشر کرده و ایموجی آخر هم خنده ای از ته دل است. بدین ترتیب ریبری به شوخی از مسئولان بازی فیفا بیست در این باره توضیح خواسته است.

اینطور به نظر می رسد که حق کاملا با ریبری است و تصویری که از این بازیکن فرانسوی در بازی فیفا 20 می بینیم، فاصله زیادی با چهره واقعی او دارد و جزئیات ظاهری چهره ریبری در این بازی رعایت نشده و این تصویر با چهره واقعی ریبری تفاوتهای زیادی دارد. توئیت ریبری خیلی سریع در شبکه های اجتماعی وایرال شده و در کمتر از 24 ساعت، پنجاه و چهارهزار لایک خورده.

درعین حال برخی دیگر از کاربران هم نظراتی را درمورد چهره ریبری در بازی فیفا 20 نوشته اند که بعضی از آنها خیلی بامزه است: برخی از آنها چهره او را با شخصیت ولدرمورت در فیلمهای هری پاتر مقایسه کرده اند و عده ای دیگر نوشته اند:«آیا این فرد را از بازی PES 06 می شناسید؟» . فرد دیگری نوشته:« هی فرانک, تو این مرد را می شناسی؟»

جالب اینجاست که صفحه رسمی بازی Pro Evolution Soccerبه توئیت ریبری واکنش نشان داده و تصویر جدیدی از ریبری را که برای نسخه جدید این بازی طراحی شده منتشر کرده که چهره ریبری دراین تصویر شباهت به مراتب بیشتری با خودش دارد.

6363