روایت اوزیل از حمله دزدان: فقط نگران همسرم و کولاسیناچ بودم

روایت اوزیل از حمله دزدان: فقط نگران همسرم و کولاسیناچ بودم

پایگاه خبری فوتبالی- در اواخر ماه جولای بود که چند سارق مسلح در شهر لندن به مسعوت اوزیل و کولاسیناچ حمله کردند و قصد داشتند تا وسایل ارزشمند آنها را به سرقت ببرند. اما کولاسیناچ رودرروی یکی از این دزدان ایستاد و با وجودی که این سارق مسلح به چاقو بود، با او درگیر شد و بدین ترتیب توانست مانع از این اتفاق تلخ شود.

به پزارش پایگاه خبری فوتبالی، این اتفاق زمانی رخ داد که اوزیل و کولاسیناچ بعد از صرف غذا از یک رستوران ترکیه ای در شهر لندن خارج شده بودند. اوزیل و اعضای خانواده اش سوار بر اتومبیل بودند که یک موتور سد راهشان شد و اتومبیل آنها را متوقف کرد. بعد ازآن موتورسواران با چاقو شروع به تهدید کردن آنها کردند و در همان لحظه کولاسیناچ، مدافع بوسنیایی آرسنال از اتومبیل پیاده شد و به یکی از دزدان که چاقویی در دست داشت حمله کرد. 

همین درگیری سبب شد تا این سارقان پا به فرار بگذارند و موفق به انجام سرقت از این دو بازیکن آرسنال نشوند. حالا مسوت اوزیل در گفتگو با د اتلتیک درمورد آن شب تلخ صحبت کرده و اتفاقات آن شب را داستان وار تعریف کرده است.

اوزیل با یادآوری آن شب دراماتیک گفت:« ما متوجه شدیم که آنها تفنگ هم به همراه دارند.اوضاع بدی بود. آنها مستقیما رو به کولاسیناچ گفتند:"ساعتت را به ما بده" و واکنش سئاد واقعا حیرت آور بود. او واقعا شجاهانه رفتار کرد و به یکی از دزدان حمله ور شد. دزد دوم دقیقا جلوی اتومبیل من سوار بر موتورسیکلت بود.. به همین خاطر هم من نمی توانستم ماشین را به حرکت در بیاورم. این اتفاق زمانی رخ داد که من و همسرم تازه ازدواج کرده بودیم و واقعا نگران او بودم. به علاوه نگران سئاد هم بودم و در آن لحظات اصلا به خودم فکر نمی کردم. می ترسیدم که سارقان در ماشین که همسرم آنجا نشده بود را باز کنند. به همین خاطر خودم را به آن در ماشین که همسرم آنجا نشسته بود چسباندم تا کسی نتواند آن در را باز کند.»

6363