سولشر: به یک یا دو خرید اورژانسی نیاز داریم

سولشر: به یک یا دو خرید اورژانسی نیاز داریم

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته خبری مبنی بر دیدار پل پوگبا و زین الدین زیدان در شهر دوبی جنجالهای زیادی را به همراه داشت. اهمیت این دیدار به این خاطر است که زین الدین زیدان در طول تابستان تلاشهای زیادی انجام داد تا پوگبا را به مادرید ببرد و هنوز هم به نظر می رسد که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این روزها پل پوگبا مصدوم است و برای انجام تمرینات اختصاصی ریکاوری به دوبی سفر کرده بود و به خاطر همین مصدومیت شانس حضور در بازی حساس یونایتد مقابل لیورپول را نخواهد داشت. در این میان اوله گونار سولشر سرمربی جوان یونایتد برای بهتر کردن اوضاع تیمش، برنامه ای اورژانسی را مد نظر دارد. در هفته ها وماه های اخیر یونایتد دچار افت چشمگیری شده و درکسب نتایج مطلوب ناکام مانده و درحال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. حالا سولشر در صحبتهایی اعلام کرده که تیمش برای رهایی از این بحران به تجدید قوا نیاز دارد. چرا که یونایتد در این فصل و زیرنظر این سرمربی نروژی ضعیف ترین شروع را درطول سی سال اخیر داشته است.

سولشر در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش به زودی یک یا دو بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت و تاکید کرده که این خریدهای اورژانسی در بازار زمستانی انجام خواهد شد تا یونایتد بتواند با اتکا به مهارتهای این بازیکنان بار دیگر خودش را به جمع 4 تیم برتر لیگ برتر نزدیک کند. او قصد دارد تا در خط میانی و خط حمله به تقویت تیمش بپردازد.

سولشر همچنین اعلام کرده که یونایتد برنامه خاصی برای خریدهایش دارد و گفته:« مهمترین نکته این است که ما پول کافی برای تقویت تیممان در ژانویه و تابستان پیش رو را در اختیار داریم. اگر بازیکنان مدنظرمان درژانویه در بازار باشند، می توانیم کارهایی انجام دهیم و در غیر این صورت، بازیکنانی در اختیار دارم، باید وظایفشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. ما به دنبال آن هستیم تابا یک یا دو بازیکن مدنظرمان توافق کنیم.»

این سرمربی نروژی در ادامه صحبتهایش با اسکای سپورتس گفت:« از این بازیکنان نام نمی برم » آنچه مسلم است این است که سولشر برای تقویت تیمش بیش ازهرچیز به خرید یک مهاجم گلزن نیاز دارد و یکی دیگر از نیازهای این تیم یک هافبک دفاعی است. روز گذشته دیلی میل در گزارشی از شش بازیکنی که احتمال مدنظر یونایتد در دو بازار پیش رو هستند نام برده بود که در بین این بازیکنان نام ماریو مانژکیچ و موسی دمبله به عنوان مهاجمان مدنظر سولشر و  جیمز مدیسون و سائول بازیکن اتلتیکو، در بین بازیکنان خط میانی زیر ذره بین یونایتد دیده می شدند.

6363