کُری به سبک فن دایک: اوضاع یونایتد اصلا مناسب نیست

کُری به سبک فن دایک: اوضاع یونایتد اصلا مناسب نیست

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه رویارویی دو تیم لیورپول و منچستریونایتد، ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول در صحبتهایی اعلام کرده که شرایط تیم رقیب اصلا ایده آل نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،  درروز یکشنبه دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. لیورپولی ها در اوج آمادگی هستند و در رقابتهای این فصل لیگ برتر هنوز طعم شکست را نچشیده اند و رکورد 17 برد متوالی در لیگ برتر را در اختیار دارند. اما یونایتد که دراین بازی دخئا و پوگبا را در اختیار ندارد، در شرایطی متزلزل به سر می برد و رده دوازدهم جدول را دراختیار دارد.

در آستانه این بازی حساس ویرجیل فن دایک در گفتگو با اسکای سپورتس به آنالیز شرایط حریف پرداخته:« شرایط برای یونایتد ایده آل نیست؛ آنها دروازه بان اصلی شان و یکی از بهترین بازیکنان دنیا و همچنین بازیکن اصلی خط میانی شان را برای این بازی از دست داده اند. قطعا آنها ناامید هستند ولی ما فقط می خواهیم برروی کار خودمان تمرکز کنیم. یونایتدی ها می خواهند دراین بازی به روزهای خوبشان برگردند و عملکردشان تا به اینجای فصل را به دست فراموشی بسپارند . چرا که تا به اینجا اوضاع بر وفق مرادشان نبوده ولی ما می خواهیم در خانه آنها، همه امتیازات را کسب کرده و به روند بردهایمان ادامه دهیم.»

این بازیکن هلندی ادامه داد:« یونایتد در بهترین روزهایش نیست؛ آنها اعتماد به نفس کافی ندارند و درشرایطی که دلشان می خواهد، نیستند ولی خوبی فوتبال این است که تو می توانی در هر دیداری به جریان روزهای خوبت برگردی. آنها شاید فکر می کنند که این بهترین فرصت است که به اوج بازگردند ولی ما این را می دانیم. ما می خواهیم در متر به متر زمین مبارزه کنیم و سعی کنیم با کسب هرسه امتیاز بازی به لیورپول برگردیم. به نظرم این بازی به اندازه یک بازی لیگ قهرمانان اروپا بزرگ و مهم است. جو حاکم برورزشگاه در این بازی، حیرت آورتر از سایر بازیهاست ولی فکر نمی کنم که این بازی، بزرگترین ومهمترین بازی فصل باشد. بازیهای بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا هستند.»

فن دایک درمورد شرایط شخصی اش در لیورپول ادامه داد:« دوست دارم تا در همه بازیها حضور داشته باشم. این هیجان انگیزترین بخش زندگی هر فوتبالیستی است که به زمین برود، مهارتهایش را برای مردم دنیا به نمایش بگذارد؛ برای برد بکوشد و از زمین خارج شود. البته اصلا آسان نیست. باید حسابی مراقب خودت و شیوه زندگی ات باشی. قطعا خیلی چیزها را از دست می دهی. مثلا ما در یازده روی آتی 4 بازی خواهیم داشت. دائما در سفر هستیم و در هتل اقامت داریم و باید مراقب خوردن و نوشیدن و خوابیدنت باشی. قصد غر زدن ندارم ولی باید مراقب خودت باشی، چون در نهایت مردمی که برای تماشای بازیهای تو به ورزشگاه می آیند، برایشان مهم نیست که تو روز قبل سرما خورده ای..آنها می خواهند که تو دراوج برای تیمت بازی کنی. به همین خاطر مهم است که همیشه مراقب خودت باشی. من تا به اینجاشرایط خوبی داشتم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.»

6363