انتقاد ماتئوس : اریکسن بیش از حد، کند است

انتقاد ماتئوس : اریکسن بیش از حد، کند است

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین اریکسن یکی از بازیکنانی است که این روزها نامش حسابی در دنیای فوتبال به گوش می رسد. نه تنها به این خاطر که او بهترین فصل فوتبالی اش را در تاتنهام پشت سرمی گذارد، بلکه به این خاطر که قرارداد فعلی او با تاتنهام در ژوئن سال 2020 به پایان خواهد رسید و بدین ترتیب او می تواند از روز اول ژانویه به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی مذاکره کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی این بدان معناست که تیمهای بزرگ دنیای فوتبال می توانند این ستاره بزرگ دانمارکی را به صورت مجانی به خدمت بگیرند. این درحالی است که در ماه های اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال او به رئال مادرید به گوش می رسید ولی حالا نام گزینه های دیگری از جمله یوونتوس و بایرن مونیخ نیز در لیست مشتریان جذب اریکسن مطرح است.

دراین میان و بعد از ابراز تمایل بایرنی ها برای خریداری اریکسن، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان در گفتگو با اسپورت1 درمورد این بازیکن دانمارکی اظهارنظر کرده:« اریکسن از نظر تکنیکی بازیکن خوبی است؛ او یک بازیکن شماره 10 واقعی است ولی بیش از حد کند است و کوواچ از بازیکنان سرعتی خوشش می آید.«

بدین ترتیب ماتئوس در ادامه صحبتهایش گفت:« اگر اریکسن برای تاتنهام کافی و ایده آل نباشد؛ قطعا برای بایرن هم کافی نخواهد بود.» او در ادامه خرید کای هاورتز، بازیکن فعلی بایرلورکوزن را به باواریایی ها توصیه کرد و درعین حال از سران بایرن خواست تا به هر ترتیبی شده فیلیپه کوتینیو را در تیمشان حفظ کنند (این درحالی است که فیلیپه کوتینیو این فصل و به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن منتقل شده است.»

ماتئوس ادامه داد:« از نظر من اریکسن از آن سبک بازیکنانی نیست که بتواند در سطح اول دنیای فوتبال تفاوتها را رقم بزند. تابستان آینده بایرنی ها باید تمرکزشان را برروی خرید هاورت و حفظ کوتینیو قرار دهند. کوتینیو خیلی خوب در پست بازیکن 10 بازی می کند.»

6363