خالدی: روحیه بازیکنان برای خروج از بحران بالا است/ در بازی با تراکتورسازی و سایپا مستحق باخت نبودیم

خالدی: روحیه بازیکنان برای خروج از بحران بالا است/ در بازی با تراکتورسازی و سایپا مستحق باخت نبودیم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روحیه بازیکنان برای خروج از بحران بالا است و تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در پانزدهمین دوره لیگ برتر وضعیت بسیار بدی دارد و از لحاظ کسب نتیجه نتوانسته کیفیت خوبی ارائه دهد. این تیم با کسب سه امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

امید خالدی که جزو یکی از بازیکنان باسابقه فولاد خوزستان است و یکی از بازیکنان ثابت این تیم در فصل سیزدهم که منجر به قهرمانی فولاد شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با مسائل مختلف فولاد صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: عملکرد بد فولاد همچنان ادامه دارد و در دیدار مقابل تراکتورسازی هم شکست خورد.

وضعیت تیم متأسفانه از لحاظ کسب نتیجه خوب نیست اما اگر دو، سه مسابقه اخیر ما را مشاهده کرده باشید می‌بینید از لحاظ کیفیت فنی عملکرد بدی نداشتیم. در دیدار مقابل سایپا و تراکتورسازی حق ما کسب پیروزی بود. تلاش می‌کنیم در دیدارهای آینده نتیجه لازم را بگیریم و روحیه بازیکنان برای گذر از این وضعیت سخت بالاست.

فارس: در این بازی گل زیبایی زدی که با دو گل حریف جبران شد؟

  گلی هم که من زدم روی زحمت بازیکنان بود از فاصله 35 متری شوتی زدم که به زیر طاق دروازه رفت. البته این گل با توجه به اینکه نتوانستیم برنده شویم برایم چندان خوشحال کننده نبود چرا که مهمترین مسئله برای من پیروزی تیم است.

 

فارس: هواداران هم حسابی به تیم اعتراض کردند.

انتظار ما از هواداران این است که حامی تیم باشند آنها نباید به این شکل به ما توهین کنند. هواداران فولاد همیشه یار دوازدهم تیم بودند اینکه آنها یک بار اول بازی و یک بار آخر بازی به ما فحاشی کنند درست نیست. از هواداران می‌خواهیم صبر بیشتری داشته باشند و با حمایت از تیم به ما کمک کنند فولاد از این وضعیت خارج شود هیچ کسی از نتیجه نگرفتن خوشحال نیست و امیدواریم هر چه زودتر این دوران را پشت‌سر بگذاریم.

فارس: در مسابقه با تراکتور سازی به داوری هم اعتراض داشتید.

من نمی‌توانم در رابطه با داور صحبت کنم چرا که این مسئله در حوزه وظایف من نیست اما این طور که کارشناسان گفتند در دو بازی اخیر خیلی از داوری متضرر شده و امتیازات را به این خاطر از دست دادیم. امیدوارم در آینده این اشتباهات کمتر شود.

فارس: در بازی با تراکتور برخلاف چند وقت اخیر باز هم به دفاع راست آمدی این مسئله با توجه به اینکه چپ پا هستی برایت سخت نیست؟

برایم مثمر ثمر بودن مهم است وقتی شرایط برایم سخت می‌شود که نتوانم تأثیر مثبتی داشته باشم در هر جایی که بتوانم به تیم کمک کنم بازی می‌کنم و تابع نظر کادر فنی هستم.

فارس: هفته نهم با صبا بازی داریم آیا می‌توانید در این مسابقه طلسم ناکامی‌ها را بشکنید؟

بازی با صبا بسیار سخت است آنها بازیکنان خوبی دارند و از کادر فنی بسیار باتجربه‌ای بهره می‌برند ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد می‌تواند برنده شود و به وضعیت خود بهبود ببخشد.