افتخاری دیگر برای کاسیاس: بهترین دروازه بان لیگ پرتغال درسال 2019

افتخاری دیگر برای کاسیاس: بهترین دروازه بان لیگ پرتغال درسال 2019

پایگاه خبری فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که بعد از جدایی از تیم مادریدی به پورتو منتقل شده بود، از سوی سندیکای بازیکنان لیگ پرتغال به عنوان بهترین دروازه بان لیگ این کشور در فصل 19-2018 برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، کاسیاس این افتخار را به لطف آرای اعضای سندیکای بازیکنان پرتغال بکسب کرد و خود او روز پنجشنبه این خبر رااعلام کرد و از دریافت این جایزه ابراز خوشنودی نمود.

کاسیاس در این رابطه گفت:« فقط می توانم از تمام افراد تشکر کنم؛ به ویژه با درنظر داشتن شرایطم.» کاسیاس که روز اول ماه می در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شد، از آن پس هنوز نتوانسته به زمین چمن بازگردد و همچنان دوران نقاهتش را پشت سرمی گذارد. او اخیرا اعلام کرده که درمورد بازگشت به دنیای فوتبال، هیچ ریسکی انجام نمی دهد و به نحوی دیگر به باشگاه پورتو کمک می کند و در حال حاضر به عنوان رابط مدیران باشگاه و بازیکنان تیم مشغول به کار است. کاسیاس حالا اعلام کرده که امیدوار است تا افتخارات بیشتری در دنیای فوتبال کسب کند.

کاسیاس با  انتشار این خبر در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت:« با رای اعضای سندیکای بازیکنان پرتغال، به عنوان بهترین دروازه بان فصل 19-2018 لیگ پرتغال انتخاب شدم. فقط می توانم از همه اعضا تشکر کنم..به ویژه حالا و با در نظر داشتن شرایطم. این برایم افتخار بزرگی است که این جایزه را دریافت کردم و امیدوارم که آخرین افتخار ورزشی ام هم نباشد.»

 این دروازه بان اسپانیایی حالا بازه زمانی مشخصی را برای بازگشتش به دنیای فوتبال تعیین کرده:« تمرکزم برروی آن است تا در ماه مارس احتمالا بتوانم با پیراهن پورتو به رقابتها برگردم. در حال حاضر باید صبر کنم و بازیابی ام را دنبال کنم.»

6363