میلنر: مسی کاری می کند که احساس حماقت می کنی

میلنر: مسی کاری می کند که احساس حماقت می کنی

پایگاه خبری فوتبالی- جیمز میلنر ستاره خط میانی باشگاه لیورپول که سابقه به تن کردن پیراهن منچسترسیتی را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند در گفتگو با بی تی سپورتس به تمجید از لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پرداخته و درعین حال از خودش هم انتقاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، میلنر در تمجید از مسی گفته:« مسی کاری می کند که احساس حماقت می کنی؛ سخت است بتوانی با پاهای بسته سریع بدوی؛ ولی مسی تو را مجبور می کند که چنین کاری انجام دهی.»

لایی ای که لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل منچسترسیتی (زمانی که میلنر در سیتی بازی می کرد)، به میلنر زد، تا مدتها یکی از تصاویر منتخب و وایرال دنیای فوتبال بود. البته او در فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، انتقام آن صحنه و آن اتفاق تلخ را از مسی گرفت. میلنر در ادامه صحبتهایش گفت:« بازگرداندن ورق مقابل بارسلونا، درهای مسیر فینالی که منجر به قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا شد، به روی ما باز کرد. ولی مسی و بزرگی او در دنیای فوتبال به خاطر آن بازی در آنفیلد از یادها و ذهنها پاک نخواهد شد.»

او با اشاره به نتیجه 0-3 در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و در ورزشگاه نوکمپ گفت:« نتیجه بازی رفت در نوکمپ،بازتاب صادقانه ای از آنچه در جریان بازی رخ داد، نبود. ولی همه می دانند که نتایج در دنیای فوتبال همیشه عادلانه نیستند. آن ضربه ایستگاهی ای که مسی در بازی رفت تبدیل به گل کرد، نشان می دهد که او عجب بازیکنی است و همیشه بازی کردن مقابلش واقعا سخت است.»

6363