مانه: 10 فراری، 20 ساعت و 2 هواپیما را می خواهم چه کنم؟

مانه:  10 فراری، 20 ساعت و 2 هواپیما را می خواهم چه کنم؟

پایگاه خبری فوتبالی- سادیو مانه یکی از اعضای مثلث طلایی لیورپول است که کمتر از سایر هم تیمی هایش در گفتگو با رسانه ها شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، ستاره سنگالی لیورپول البته به اندازه دو عضو دیگر این مثلث یعنی محمد صلاح و روبرتو فیرمینو بازیکن خوبی است و این روزها در اوج فوتبالش است. او تا به اینجای رقابتها و در 11 دیداری که برای لیورپول به میدان رفته (البته به جز بازیهای لیگ قهرمانان اروپا) 8 گل برای تیمش زده و 2 پاس گل داده است.

مانه این روزها یکی از ستاره های دنیای فوتبال است که در عین حال فروتنی عجیبی دارد؛ او حالا در گفتگو با تله داکار به این نکته اشاره کرده که تمایلی به زندگی اشرافی که بسیاری از فوتبالیستها به سراغش می روند ندارد و آنچه برایش مهم است، کمک به انسانهای محروم و نیازمند است. این ستاره سنگالی در صحبتهایش اعلام کرده که برای خوشبخت بودن، نیازی به داشتن ده ها اتومبیل، ساعت و هواپیمای خصوصی ندارد.

مانه دراین رابطه گفته:« من برای چه باید 10 اتومبیل فراری، 20 تا ساعت جواهر نشان و دو هواپیمای خصوصی بخواهم؟ با اینها در این دنیا چه کار می توانم بکنم؟ من خودم گرسنگی کشیده ام؛ در مزرعه کار کرده ام و پابرهنه فوتبال بازی کرده ام و به مدرسه هم نرفتم. الان با این پولها می توانم به انسانها کمک کنم. ترجیح می دهم با این پوله مدرسه بسازم و به افراد نیازمند غذا و لباس برسانم.»

6363