والورده: تفاوتهایی بین گزارش داوری و حرفهای دمبله هست

والورده: تفاوتهایی بین گزارش داوری و حرفهای دمبله هست

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای والورده درمورد شرایط تیمش در آستانه بازی بعدی آبی اناری ها را مطالعه کنید:

*اومتیتی: او از ابتدای هفته درکمال آرامش تمرین می کند. دیروز او به طور کامل با تیم تمرین کرد ودرآستانه بازگشت است

*جوردی آلبا: فکر می کنم که او آماده است و می تواند بازی کند. در بازی قبل به نظرم کمی زود بود که به آلبا بازی بدهم. با خودم فکر کردم که اگر نیازی به تعویض باشد، او را به زمین بفرستم

*آمادگی 100% مسی:  او در پروسه بهبود است. هربازیکن باید آرام آرم پیش برود ودرانتظار بازگشت به روزهای اوجش باشد. امیدواریم که با درنظر داشتن بازیهای پیش رو، اوضاع او بهتر پیش برود.

*شروع متزلزل بارسا: ما لحظات سختی را پشت سرگذاشتیم و آنچه برایم مهم و ارزشمند بود این بود که تیممان بلد بود که چطور باید واکنش نشان دهد. این مهمترین نکته است و در سالهای اخیر هم همین کار را انجام دادیم. ما دوست داریم صدرنشین جدول باشیم و باید در این مسیر پیش برویم.

*صحبت با دمبله: من با او صحبت کردم و از او پرسیدم که به داور چه گفته. اختلاف کوچکی بین آنچه دمبله به من گفت و آنچه در گزارش داوری دیده می شود وجود دارد. در برخی شرایط ممکن است بازیکن از کوره دربرود ولی بعید می دانم که درمورد دمبله چنین اتفاقی افتاده باشد. بعضی وقتها داورها به خاطر مسائل ریزی بازیکنان را اخراج می کنند و برخی مواقع بازیکنان را به خاطر رفتارهای وحشتناک اخراج نمی کنند.

*ویدال و بازیهای فشرده برای شیلی : نمی دانم به سوالتان درمورد بودن یا نبودن او در بازی با ایبار چه بگویم. هر سرمربی باشگاهی و هرسرمربی ملی، با توجه به منافع تیم خودش تصمیم می گیرد. بازی به یک نحو شروع می شود و به نحو دیگری به پایان می رسد. بازی فشرده او برای شیلی، برروی بازیهای او در بارسا تاثیری نمی گذارد.

6363