اتفاقات نادر در فوتبال ایران ادامه دارد/ این داستان؛ جوراب!

اتفاقات نادر در فوتبال ایران ادامه دارد/ این داستان؛ جوراب!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار روز گذشته دو تیم شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان جدا از نتیجه جالب توجه، حاشیه عجیبی داشت!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دو تیم شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت های جام حذفی باهم دیدار کردند که در نهایت این تیم شهرخودرو بود که توسط حریف خودش از گردونه رقابت ها کنار رفت و اولین شگفتی جام حذفی امسال توسط مسجد سلیمانی ها رقم خورد. اما جالب تر از این دیدار و نتیجه نهایی آن، حاشیه عجیب و غریب پیش از شروع مسابقه بود که باعث شد این دیدار با تاخیر آغاز شود و دلیل این تاخیر نیز موضوعی نبود جز جوراب های تیم نفت مسجد سلیمان!

در جلسه هماهنگی پیش از شروع مسابقه مشخص شده بود که بازیکنان نفت با توجه به مشکی بودنِ جوراب های شهر خودرو، باید جوراب های سفید بپوشند اما با وجود این هماهنگی و اطلاع رسانی، باز هم نفتی ها با جوراب  های تماما مشکی وارد زمین شدند و به همین دلیل داور مسابقه اجازه آغاز این دیدار را نداد تا سرپرست نفت جوراب های جدیدی را در اختیار بازیکنانش قرار دهد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و ظاهرا نفتی ها همین یک دست جوراب را همراه خود داشتند در جایی که سرپرست این تیم مجبور شد برای تهیه این جوراب ها از ورزشگاه خارج شود! جستجو بی نتیجه بود و در نهایت نفتی ها با ابتکار عملی مثال زدنی که که نظیرش در فوتبال ایران به وفور دیده شده، با چسب های سفید، جوراب های تماما مشکی خود را به راه راه سفید و مشکی تغییر دادند! 

شاید با اطلاع از این اتفاق و حاشیه عجیب خیلی متعجب نشویم چرا که اتفاقاتی از این دست در فوتبال ایران بسیار رخ داده است که حتی کار به آنجا رسیده که دروازه بان یک تیم مجبور به پوشیدن کاور در حین بازی شده است! سوال اینجاست که کارایی جلسه هماهنگی پیش از بازی چیست؟! اگر قرار است تیم ها طبق اصول و مصوبات آن جلسه عمل نکنند و در نهایت با بر هم خوردن نظم مسابقه، دیدار مذکور با تاخیر آغاز شود، بهتر است وقت مسئولان دو تیم در جلسه هماهنگی گرفته نشود تا شاید فرصتی داشته باشند تا بتوانند البسه موردنیازشان را تهیه کنند!

4344