سخنگوی فدراسیون: توهین بحرینی‌ها از ذهن هواداران فوتبال دنیا پاک نخواهد شد

سخنگوی فدراسیون: توهین بحرینی‌ها از ذهن هواداران فوتبال دنیا پاک نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هواداران بحرین با رفتار خلاف منشور المپیک اخلاق را باختند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص رفتار هواداران بحرینی حین پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی دیشب تیم‌های ملی ایران و بحرین بیان کرد:  متاسفانه شاهد رفتار غیر ورزشی و غیر حرفه‌ای از بحرینی‌ها بودیم. حتی زمانی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند این رفتار‌ها وجود داشت و حین پخش سرود مقدس ایران به اوج خود رسید.  

او ادامه داد: گروه‌هایی که نقطه مقابل نیمکت نشسته بودند، واکنش بدی نداشتند، اما این اقدام سخیف از طرف افرادی بود که در چتد متری نیمکت حضور داشتند. البته بازیکنان ما در این جوی که هواداران بحرینی ایجاد کرده بودند، مشغول خواندن سرود بودند که بلافاصله با واکنش فدراسیون همراه شد و به ناظر امنیتی بازی اطلاع داده شد.

علوی گفت: الفاظ رکیکی حین برگزاری بازی از طرف هواداران بحرین بیان شد که کاملا قابل شنیدن بود. حتی زمان ورود کاروان تیم ملی  به زمین، حدود ۲۰ دقیقه برای عبور از محل تعیین شده بازیکنان معطل شدند که ما  جزئیات این اتفاقات را به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در خصوص واکنش فدراسیون فوتبال به این اتفاقات ناپسند، اظهار کرد: اعتراض خود را شفاهی و مکتوب منتقل کردیم. پیام وزیر ورزش و جوانان هم اتفاقات دیشب را محکوم کرد و این موضوع از ذهن هواداران واقعی فوتبال در سراسر دنیا پاک نخواهد شد.

7413