خبر بد برای یونایتدی ها؛ غیبت پوگبا و دخئا در جدال با لیورپول

خبر بد برای یونایتدی ها؛ غیبت پوگبا و دخئا در جدال با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که پل پوگبا و داوید دخئا دو ستاره فرانسوی و اسپانیایی تیمش را در مصاف با لیورپول که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دخئا در جریان دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل سوئد از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 مصدوم شد و پل پوگبا هم به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا شانس حضور در پنج بازی یونایتد را از دست داده و اخیرا هم نتوانست تیم ملی فرانسه را در بازیهای مقدماتی یورو 2020 همراهی کند و در دوبی پروسه ریکاوری را پشت سرمی گذاشت.

سولشر در صحبتهایی دراین رابطه به اسکای سپورتس گفت:« داوید دخئا به اسکن نیاز دارد. فکر می کنم او به بازی با لیورپول نمی رسد.» بدین ترتیب و  در غیاب دخئا، سرخیو رومرو برای اولین بار در این فصل لیگ برتر درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد که اخیرااز بند مصدومیت از ناحیه قوزک پا که در روز سی ام سپتامبر و دربازی با آرسنال گریبانگیرش شده بود رها شده، بعید است بتواند در این بازی تیمش را همراهی کند. سولشر درمورد او گفت:« پوگبا مصدوم بود. او حالا بازگشته است و درطول این مدت به شدت تلاش کرد. او بازگشت و چند بازی هم برگزار کرد ولی در جریان آن بازی ها احساس درد داشت. او بعد از بازی با آرسنال یک اسکن انجام داد و به چند هفته استراحت دیگر نیاز داشت ولی احتمالا دوری او چندان طولانی نخواهد شد. البته پوگبا هم در بازی با لیورپول همراه ما نخواهد بود.»

یونایتد در حال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و 15 امتیاز با لیورپول که در هشت دیدار ابتدایی اش در رقابتهای این فصل لیگ برتر به پیروزی رسیده، فاصله دارد.

سولشر در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« نمی توانم 100 درصد بگویم که مارسیال، لوک شاو و آرون وان بیساکا صد درصد برای این بازی آماده خواهند بود یا نه.»

6363