نظر رئال مادرید درمورد ال کلاسیکو: تغییر نه؛ تاخیر بله

نظر رئال مادرید درمورد ال کلاسیکو: تغییر نه؛ تاخیر بله

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که بحران سیاسی عجیبی کاتالونیا را در برگرفته در ساعات اخیر صحبتهای زیادی درمورد بازی پیش روی ال کلاسیکو مطرح شده و احتمالات متعددی مورد بررسی قرار گرفته است. یک ایده، برگزاری بازی رفت ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به جای نوکمپ است و ایده بعدی، تغییر زمان بازی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در این میان سران باشگاه رئال مادرید هنوز بیانیه ای رسمی درمورد احتمال جابه جایی میزبان بازیهای ال کلاسیکوی این فصل لالیگا مطرح نکرده اند.

طبق برنامه ریزی های قبلی قرار است که بازی ال کلاسیکو در نیم فصل اول لالیگا روز بیست و ششم اکتبر در نوکمپ برگزار شود و با توجه به بحرانهای سیاسی در کاتالونیا، ایده برگزاری بازی رفت در سانتیاگو برنابئو به جای نوکمپ مطرح شده است؛ اما مقامات باشگاه رئال مادرید مخالف جابه جایی میزبان این بازی هستند.

مقامات قضایی باشگاه رئالی در واکنشی غیررسمی به این ایده، اعلام کردند که تغییر میزبان بازی پیش روی ال کلاسیکو، جریان رقابتهای لالیگا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به ضرر تیمهای حاضر دراین رقابتهاست؛ در عین حال منابع آگاه اعلام کردند که رئالی ها در نظر دارند تا در روزهای تعطیلی رقابتهای لالیگا، تغییرات و بازسازی های کوچکی را در ورزشگاهشان انجام دهند و در اواخر ماه اکتبر (زمان برگزاری ال کلاسیکو) برای انجام بخشی از این بازسازی ها برنامه ریزی کرده اند.

البته بادرنظر داشتن شرایط حاد سیاسی کاتالونیا، رئالی ها موافق این هستند که بازی پیش رو لغو و در تاریخ دیگری برگزار شودو شرطشان این است که بازی رفت این فصل ال کلاسیکو در لالیگا حتما در نوکمپ برگزار شود و نه در سانتیاگو برنابئو

6363