حسن‌زاده: خط دفاعی استقلال برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

حسن‌زاده: خط دفاعی استقلال برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی-  پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در خط دفاعی مهره‌های با تجربه‌ای را از دست داد و نفرات جدید که در زمره بازیکنان مستعد و با کیفیت هستند، برای هماهنگ شدن با تیم به زمان احتیاج دارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «رضا حسن زاده» اظهار داشت: شرایط استقلال نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بهتر است و این تیم برای پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز شانس زیادی دارد.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که استقلال در ابتدای فصل داشت و مهره‌های زیادی از این تیم جدا شدند ناهماهنگی‌هایی در روند تیمی آبی‌پوشان وجود داشت که طبیعی بود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: استقلال در خط دفاعی مهره‌های با تجربه‌ای را از دست داد و نفرات جدید که از بازیکنان مستعد و باکیفیت نیز محسوب می‌شوند، برای هماهنگ شدن با تیم به زمان احتیاج دارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استراماچونی مربی خوبی است و اهداف بزرگی در استقلال دارد و روندی که در این تیم به وجود آورده مثبت است.

وی تاکید کرد: استقلال در ۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی نشان داده در مسیر تکامل قرار گرفته و باید روند فعلی را ادامه دهد.

سرمربی امید استقلال در پایان گفت: در امیدهای استقلال نفرات شایسته‌ای وجود دارند که می‌توانند در آینده به ستاره‌های آبی‌پوشان تبدیل شوند.

تیم فوتبال استقلال فردا (پنجشنبه ۲۵ مهرماه) از ساعت ۱۶:۲۵ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.

4344