چرا سران یونایتد بیخیال خرید نیمار شدند؟

چرا سران یونایتد بیخیال خرید نیمار شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تابستان امسال صحبتهای زیادی درمورد جدایی نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می رسید ودراین میان تیمهای مختلفی برای مال خود کردن این ستاره برزیلی صف کشیده بودند که نام منچستریونایتد هم در بین مشتریان خواهان نیمار دیده می شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در ابتدا مدیران باشگاه یونایتد عزمشان را برای خریداری نیمار جزم کرده بودند و از نظر اقتصادی هم از جمله معدود باشگاه هایی بود که شرایط خرید نیمار را داشت؛ ولی خیلی زود آنها از کورس خرید این بازیکن برزیلی عقب نشینی کردند تا رئال مادرید و بارسلونا برای مال خود کردن نیمار با هم به رقابت بپردازند. در نهایت هم نیمار در پاری سن ژرمن باقی ماند و به هیچ تیم دیگری نرفت. اما شاید این سوال مطرح باشد که یونایتدی ها چرا از تلاش برای خرید نیمار پا پس کشیدند؟

میل آنلاین در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه یونایتد به خاطر تردیدهایی که درمورد شخصیت نیمار داشتند و درعین حال درخواست ها و خواسته های عجیب پدر نیمار از تلاش برای جذب او دست کشیدند. دراین مقاله به این نکته اشاره شده که اد وودوارد نایب رئیس اجرایی باشگاه یونایتد معتقد بود که تیمش باید دست کم یکی از نامزدهای فتح توپ طلا را در تیمش داشته باشد ولی بسیاری از مدیران این باشگاه نگران سبک زندگی نیمار، حضور پی در پی او در میهمانی های شبانه و عدم تعهد وتمرکزش برروی فوتبال بودند. یکی از مدیران این باشگاه دراین رابطه گفته:« اگر یک بازیکن برزیلی داشته باشی، یک برزیلی در تیمت داری؛ اگر دو برزیلی می خواهی، می توانی دو برزیلی در تیم داشته باشی ولی اگر تعداد برزیلی های باشگاه به عدد 3 برسد، یک میهمانی سامبا به پا خواهد شد.»

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سبک زندگی نیمار حتی برای باشگاه های دیگر هم دردسرساز شده و از آرتور ستاره برزیلی بارسلونا نام بردند که فصل گذشته به خاطر دوستی و رفت و آمد با نیمار، با مشکلاتی در باشگاه کاتالان مواجه شده بود؛ چرا که او تنها بازیکن بارسا بود که در جشن تولد نیمار در پاریس شرکت کرد و تنها 48 ساعت قبل از بازی تیمش مقابل رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا عازم پاریس شده بود.

درعین حال داستان مصدومیتهای پی در پی و شدید نیمار هم یکی دیگر از دلایلی بوده که سران یونایتد را متقاعد کرده که به سراغ جذب این ستاره برزیلی نروند.

 6363