مسی: کفش طلای من، قدردانی از زحمات هم تیمی هایم است

مسی: کفش طلای من، قدردانی از زحمات هم تیمی هایم است

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از دریافت ششمین کفش طلایش در دنیای فوتبال در صحبتهایی از تمام افرادی که در راستای دستیابی او به این جایزه ارزشمند نقش داشتند تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، امروز در کارخانه قدیمی دام در شهر بارسلونا این جایزه به لیونل مسی اهدا شد و دو پسرش، تیاگو و متئو این جایزه را به پدرشان دادند. مسی با فتح این جایزه با رکورد شش کفش طلای تلمو زارا برابری کرد. 

بعد از اهدای این جایزه به مسی او صحبتهای مختصری را برزبان آورد و درمورد زندگی شخصی اش صحبت کرد. او در هنگام دریافت این جایزه ، از تمام کسانی که از نظر مسی در رسیدن این جایزه به او نقش داشتند تشکر کرد و گفت:« مثل تمام جوایز فردی، من این جایزه را به لطف هم تیمی هایم به دست آوردم. این در حقیقت قدردانی از زحمات آنهاست.»

مسی در شرایطی ششمین کفش طلایش را در دستانش گرفت که تعدادی از هم تیمی هایش از جمله لوئیس سوارز هم در سالن حضور داشتند و از سوی دیگر جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، اسکار گرائو، خاویر بورداس و خاویر ویلاخوانا، اریک آبیدال و رامون پلانس از جمله مدیران ارشد باشگاه کاتالان هم در مراسم شرکت داشتند. اما اهدای این جایزه به مسی در جریان مراسم امروز، به اندازه سالهای گذشته سروصدا نکرد و دلیلش هم بحران و جنجالهای سیاسی ای است که این روزها برکاتالونیا سایه افکنده و باعث برگزاری چندین تظاهرات دراین منطقه شده است.

جنجالهایی که ممکن است برروی بازی پیش روی ال کلاسیکو که قرار است تا چند روز دیگر در نوکمپ برگزار شود نیز تاثیر بگذارد.

6363