جدال تیم المپیک برزیل و رئال مادرید بر سر وینیسیوس

جدال تیم المپیک برزیل و رئال مادرید بر سر وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی – آندره ژاردین، مربی تیم زیر 23ساله‌های برزیل موضوعی را مطرح کرده که برای رئال مادرید بسیار حساس است. 

فدراسیون فوتبال برزیل می‌خواهد که وینیسیوس در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 در کلمبیا شرکت کند. این مسابقات از 15 ژانویه تا 2 فوریه برگزار می‌شود. آنها به دنبال بردن وینیسیوس به المپیک هم هستند. ژاردین گفته است: «ما امکان حضور او در تیم ملی را بررسی می‌کنیم.»

اما وینیسیوس موضع باشگاه را می‌داند. رئال نمی‌خواهد او در مسابقات مقدماتی و نهایی المپیک حضور پیدا کند. این دو تورنمنت زیر نظر فیفا نیستند و باشگاه‌ها تعهدی برای این ندارند که بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

البته فرصت حضور در المپیک برای این بازیکن 19ساله جذاب است، اما هدف اصلی او این است که در برنابئو موفق شود. او نمی‌گذارد هیچ چیزی سد راهش شود. در هر حال، اوضاع او در رئال مادرید و بازی نکردنش ممکن است باعث شود او حضور در تیم المپیک را انتخاب کند.

وینیسیوس در هفت بازی، که در سه مسابقه بازیکن ثابت بوده، 313 دقیقه به میدان رفته است. این نشان می‌دهد که زیدان چندان به او اعتقاد ندارد. او مقابل گرانادا هم از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

8444