راموس صعود اسپانیا به یورو را به لوییس انریکه تقدیم کرد

راموس صعود اسپانیا به یورو را به لوییس انریکه تقدیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، صعود این تیم به رقابت های یورو 2020 را به لوییس انریکه، سرمربی سابق این تیم، تقدیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا شب گذشته موفق شد در یک بازی نفس گیر و در حالی که در آستانه شکست برابر تیم ملی سوئد بود، در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رسانده و با کسب یک امتیاز صعود خود به رقابت های یورو 2020 را قطعی کند. سرجیو راموس شب گذشته به دلیل محرومیت قادر به حضور در میدان و همراهی سایر هم تیمی های خود نبود اما به سوئد سفر کرده بود تا از نزدیک در کنار تیم ملی اسپانیا باشد و شرایط را در نظر داشته باشد. پس از به ثمر رساندن گل توسط رودریگو در دقایق پایانی و به صدا درآمدن سوت پایان بازی و قطعی شدن صعود اسپانیا، راموس عکس از خود و هم تیمی هایش در یک شادی پس از گل در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و در آن نوشت: " لوییس انریکه این صعود برای توست! " 

انریکه پیش از این هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت اما به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی عنوان شده بود، از این سمت استعفا کرد و پس از چند ماه دخترش به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. 

1070