سوژه روز؛ معادله پیچیده گروه C

سوژه روز؛ معادله پیچیده گروه C

پایگاه خبری فوتبالی –  دیدار بعدی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، شکست دیشب به بحرین، معادلات گروه C دور دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را عوض کرد. با توجه به اینکه عراق موفق شد 0-4 کامبوج را شکست دهد، حالا تیم ملی که تا قبل از بازیهای دیشب صدرنشین گروه بود، به رده سوم سقوط کرده و با 6 امتیاز پشت سر عراق و بحرین 7 امتیازی قرار دارد.

در چنین شرایطی بازی ماه آینده تیم ملی مقابل عراق که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار خواهد شد، حساسیتی دوچندان پیدا کرده است.

تیم ملی بعد از شکست تلخ مقابل عراق در مرحله حذفی جام ملتهای 2015، در جام ملتهای 2015 نتوانست این تیم را شکست دهد و به همین دلیل انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد به خصوص آنکه تساوی در خاک عراق هم نمی‌تواند نتیجه ایده‌ال ویلموتس و شاگردانش محسوب شود چرا که اگر این اتفاق بیفتد، بحرین با یک امتیاز از بازی با هنگ‌کنگ می‌تواند کاری کند که ایران دوباره تیم سوم جدول باشد. حتی پیروزی احتمالی تیم ملی مقابل عراق، در صورتی که با پیروزی بحرین مقابل هنگ‌کنگ همراه شود، آنوقت بحرین به صدر گروه خواهد رفت و ایران در رده دوم قرار خواهد گرفت.

باید امیدوار باشیم که تیم ملی در خاک عراق دست به کار بزرگی بزند و حریفش را شکست دهد و از آن طرف بحرین هم نتواند هنگ کنگ را ببرد تا تیم ملی، دوباره به صدر گروه برگردد.

1984