وراتی: بارسا در سال 2017 به دنبال جذب من بود

وراتی: بارسا در سال 2017 به دنبال جذب من بود

پایگاه خبری فوتبالی- مارکو وراتی بازیکن خط میانی پاری سن ژرمن در گفتگو با رادیو مونته کارلو درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد که یکی از موضوعاتی که درموردش به اظهارنظر پرداخت، تلاشهای باشگاه کاتالان برای جذب او درسال 2017 بود.

به گزارش پایگاه خبری در آن زمان رسانه های اسپانیایی درگزارشهایی درمورد ابراز تمایل بارسا برای جذب وراتی خبر داده بودند و حالا این ستاره ایتالیایی این خبر را تائید کرده است.

وراتی در بخشی از این گفتگو درپاسخ به سوالی درمورد ابراز تمایل بارسا برای جذب او گفت:« بارسلونا پیشنهاد متفاوتی به من ارائه کرد و به نظرم این طبیعی است که در آن شرایط به آن پیشنهاد فکر کردم.»

این ستاره ایتالیایی در مورد انتقالش به پاری سن ژرمن از باشگاه پسکارا در سال 2012 گفت:« در آن زمان از لئوناردو و آنچلوتی پرسیدم که آیا مرا می شناسند؟ ولی بعید می دانم که درآن زمان آنها شناخت کافی از من داشتند و می دانم که در ایتالیا درمورد تحقیق کردند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری راجع به من بودند. این داستان عجیبی است. همیشه گفته ام که در دنیای فوتبال به کمی شانس هم نیاز داری.»

او در ادامه درمورد زندگی شخصی اش و انتقاداتی که نسبت به  او به گوش می رسد هم اظهارنظر کرد و گفت:« کسی که فوتبال بازی بازی می کند مثل خیلی های دیگر است. ما کار خاصی در زندگی انجام نمی دهیم. من هم می توانم مثل هر انسان عادی دیگری با هرفردی که دلم می خواهد بیرون بروم. اگر زمان آزاد داشته باشم، بیرون می روم ولی بعضی وقتها، وقتی مرا بشناسند ناگهان این بحث مطرح می شود که مارکو وراتی هرشب به گشت و گذار می رود. در صورتی که واقعا این طور نیست.»

6363