سولاری، گزینه مدنظر بکام برای سپردن هدایت اینتر میامی به او

سولاری، گزینه مدنظر بکام برای سپردن هدایت اینتر میامی به او

پایگاه خبری فوتبالی- اینترمیامی، باشگاهی که دیوید بکام ریاست آن را عهده دار است از سال 2020 فعالیتش را دررقابتهای لیگ ام.ال.اس آغاز خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتبال، این روزها پل مک دوناف، مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرده که سران باشگاه تا یک هفته دیگر نام سرمربی جدید تیمشان را اعلام خواهند کرد و طبق گزارشهای منتشره در رسانه های خبری، سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید شانس شماره یک در دست گرفتن هدایت این باشگاه آمریکایی است.
سرمربی سابق رئال مادرید بعد از تجربه مربیگری کوتاهش در سانتیاگو برنابئو، از سمتش برکنار شد و از آن زمان به بعد هنوز هدایت تیمی را در دست نگرفته. او در طول این مدت پیشنهاد هدایت چند باشگاه را رد کرده تا بتواند مربی تیم بکام شود. البته به جز سانتیاگو سولاری نام گزینه های دیگری هم مطرح هستند.
از بین نامزدهای هدایت اینترمیامی، می توان به کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال، دیوید مویس سرمربی سابق منچستریونایتد و تیری آنری اسطوره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه اشاره کرد. البته نام برخی از هم تیمی های سابق بکام، از جمله لوئیس فیگو نیز در لیست گزینه های هدایت اینترمیامی دیده می شود.

8444