با مصدومیت دخئا؛ کپا جایگزین او درترکیب اسپانیا شد

با مصدومیت دخئا؛ کپا جایگزین او درترکیب اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و سوئد در مرحله مقدماتی یورو 2020، داوید دخئا به عنوان سنگربان اصلی ماتادورها در زمین چمن حضور داشت ولی او با بدشانسی تمام مصدوم شد و مجبور به ترک زمین مسابقه گردید.
به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دخئا که دراین بازی به ترکیب اصلی اسپانیا بازگشته بود، در دقیقه 60 بازی مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد و جایش را به کپا آریزابالاگا داد.
این مصدومیت در شرایطی به سراغ دخئا آمد که او دراین بازی عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته بود و مهارهایی استثنایی داشت ولی مصدومیت و گرفتگی عضلانی باعث شد تا نتواند که تا پایان بازی در زمین باشد.
البته در نیمه اول هم نشانه هایی از درد در دخئا دیده می شد؛ اما او یک ساعتی در زمین چمن  دوام آورد ولی در دقیقه 69 بازی بالاخره با مصدومیت زمین را ترک کرد. این بازی سومین بازی دخئا درمرحله مقدماتی یورو 2020 بود و او در بازیهای اسپانیا مقابل نروژ (با برد 1-2 ) اسپانیا و پیروزی0-4 ماتادورها مقابل جزایر فارو هم در زمین بود.
دخئا دروازه بان اصلی اسپانیاست و در لیگ ملتهای اروپا و همچنین مقدماتی یورو2020 هم از دروازه تیمش دفاع می کرد. اما حالا و با مصدومیت دخئا، کپا جایگزین او درترکیب تیم ملی کشورش مقابل سوئد شد.

8444