تارتار: قانون دست ما را بسته و امیدوارم استثنا قائل شوند/ برای جام حذفی هدف گذاری نکردیم

تارتار: قانون دست ما را بسته و امیدوارم استثنا قائل شوند/ برای جام حذفی هدف گذاری نکردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم مسجدسلیمان گفت: شهرخودرو تیم قدرتمندی است و فردا بازی سختی خواهیم داشت. 

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهر خودرو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، گفت: بازی سختی را برای فردا پیش‌بینی می‌کنیم، تیم شهر خودرو یکی از بهترین تیم ها است و این در جدول لیگ مشهود است و بازی که ارائه می‌کند از کیفیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان با بیان اینکه تیم شهر خودرو در مالکیت توپ در ایران اول است، تصریح کرد: به یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم. مدیر عامل به موقع به داد تیم رسید و این تیم را به یک قطب تبدیل کرد، ما نیز با توجه به بضاعتی که داریم بازی‌های خوبی ارائه دادیم. خیلی هدف گذاری نکردیم در جام حذفی اما از صعود به مرحله بعد خوشحال می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: تیمی که پشتوانه مردمی دارد همیشه می‌تواند زنده باشد قطعا مسؤولین به فکر اسپانسر هستند خدا را شکر از شرایط بحران خارج شدیم و از شرایط روحی خوبی برخورداریم.

تاتار، عباس عسگری را تنها مصدوم این تیم عنوان کرد و افزود: بعد از مصدومیت این بازیکن در بازی با استقلال هنوز جایش خالی است تا به حال اینقدر جای خالی بازیکنی را احساس نکردم باید دید می‌توانیم جایگزین برای این بازیکن پیدا کنیم. 

سرمربی تیم مسجد سلیمان ادامه داد: ما در شهری محروم کار می‌کنیم و تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است قانون دست مارا بسته، امیدوارم برای این تیم‌ها استثنایی قائل شوند مشکلات هست امیدوارم مرتفع شود.

مدیر رسانه تیم مسجد سلیمان نیز در این نشست عنوان کرد: بعضی رسانه‌ها در خصوص شخص تارتار بی انصافی کردند، مدیر عامل تیم تاکید داشتند این موضوع بیان شود سرمربی که از حق خود بگذرد تا حق بازیکنان ادا شود کار بزرگی کرده آقای تارتار خودش برای تیم هزینه کرد که باید درست منعکس شود.

4344