پیش بازی شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان/ تقابل مربیان پرسپولیسی

پیش بازی شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان/ تقابل مربیان پرسپولیسی

پایگاه خبری فوتبالی – آیا گل محمدی و شاگردانش می‌توانند اولین شکست فصل را به تیم مهدی تارتار تحمیل کنند؟

به گزارش فوتبالی، شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم آخرین بازی‌شان را با برد پشت سر گذاشته‌اند. شهرخودرو در وقتهای تلف شده موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و نفت مسجدسلیمان هم پیکان را شکست داد.

 مورد جالب نفت مسجد سلیمان: نفت مسجد سلیمان به طرز عجیبی در شش هفته گذشته به 5 تساوی دست یافته و در حالی پیکان را شکست داد که دو بار از حریف خود عقب افتاد، اما هر دو بار بازی را به تساوی کشیدند و در نهایت و در دقیقه 93 به گل برتری دست یافت. مهم‌ترین مشکل زرد پوشان اوضاع نامساعد مالی است که حتی سبب استعفای تارتار به دلیل بدقولی‌ مسئولان هم شد که با پرداخت مبلغی به بازیکنان و کادر فنی دوباره به تمرینات این تیم بازگشت. در اولین بازی از جام حذفی نیز با تک گل دقايق آخر الجبوری توانستند گل گهر را از جام حذفی کنار بزنند.

نتیجه قبلی در جام حذفی: شهرخودرو نساجی را در قائمشهر شکست داد و نفت مسجدسلیمان هم از سد گل گهر گذشت

آخرین تقابل دو تیم: از آخرین تقابل دو تیم زمان زیادی نمی‌گذرد و حدود سه هفته پیش و در هفته پنجم لیگ با یکدیگر رو در رو شدند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. یونس شاکری برای شهر خودرو و حسین ابراهیمی برای نفت مسجد سلیمان گل زنی کردند. فصل گذشته شاگردان گل محمدی در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به پیروزی شدند.

* چهارشنبه 24 مهر 98

شهر خودرو - نفت مسجد سلیمان – ساعت 16:20 - ورزشگاه امام رضا مشهد 

تیم داوری: سیدرضا مهدوی – امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی – معین ایزدی

1984