با احتمال انجام عمل جراحی؛ مصدومیت شدید سانچز تایید شد

با احتمال انجام عمل جراحی؛ مصدومیت شدید سانچز تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر تایید کرد که الکسیس سانچز، بازیکنی که به تازگی به صورت قرضی از یونایتد به این تیم پیوسته، از ناحیه تاندون پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و شاید نیاز به عمل جراحی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در جریان دیدار تیم ملی شیلی برابر کلمبیا در وقفه بازی های ملی در برخورد با خوان کوادرادو، وینگر یوونتوس، دچار مصدومیت شد. در بیانیه ای که از سوی باشگاه اینتر منتشر شده، آمده: " الکسیس سانچز صبح امروز تحت آزمایش های پزشکی در میلان قرار گرفت. نتایج مشخص کرده که این بازیکن در مچ پای چپ خود دچار مصدومیت شده که به تاندون پا نیز آسیب زده است. این بازیکن برای بررسی های بیشتر روز چهارشنبه در شهر بارسلوناای اسپانیا با پروفسور رامون کاگت دیدار خواهد کرد تا درباره احتمال انجام عمل جراحی برای بهبود شرایط خود تصمیم گیری کند. "

الکسیس سانچز در فصل جدید و پس از جدایی از شیاطین سرخ و پیوستن به تیم اینتر تنها در 4 بازی برای این تیم به میدان رفت. او توانست در این دیدارها یک گل برای تیم خود به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ارسال کند و به دلیل آنچه تمارض عنوان شد با دریافت کارت زرد دوم نیز از زمین بازی اخراج شده بود. 

1070