نیمار، 352 روز و 15 مصدومیت از زمان پیوستنش به پی.اس.جی

نیمار، 352 روز و 15 مصدومیت از زمان پیوستنش به پی.اس.جی

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه از ناحیه پای چپ مصدوم شد و حالا پزشکان پاری سن ژرمن اعلام کرده اند که او برای چهار هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او در دقیقه 11 این بازی دوستانه دچار مصدومیت شد و این پانزدهمین مصدومیت نیمار از زمان انتقالش به پاری سن ژرمن در سال 2017 است. 

اولین مصدومیت نیمار به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن، یک ماه بعد ازانتقالش به این تیم اتفاق افتاد که مصدومیت مهمی هم نبود ولی نیمار در پی آن مصدومیت پنج روز از میادین ورزشی به دور ماند و شانس حضور در یک بازی لیگ یک را از دست داد. از آن زمان به بعد نیمار مجموعا 322 روز به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور بوده و اگرمصدومیت فعلی اش یک ماه به طول بینجامد، این مدت به 352 روز خواهد رسید و بدین ترتیب در طول این دو سال او در 51 بازی پاری سن ژرمن غایب بوده؛ این بدان معناست که نیمار در نیمی از بازیهای پی.اس.جی از زمان پیوستنش به این تیم پاریسی، به دلیل مصدومیت حضور نداشته است.

تابستان امسال صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال نیمار به بارسلونا و رئال مادرید مطرح بود و مصدومیت های پی در پی این ستاره برزیلی یکی ازعوامل نگران کننده سران این باشگاه در راستای جذب او بود. به ویژه آنکه قیمت این ستاره برزیلی بسیار بالا بود و سران این دو باشگاه اسپانیایی حاضر نشدند که با پرداخت مبلغی نجومی بازیکنی را به خدمت بگیرند که تردیدهای زیادی درمورد شرایط سلامتی اش وجود دارد و دائما مصدوم می شود. 

نیمار در طول دو سال و چند ماه حضورش در پاری سن ژرمن تنها در یک بازی از مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا قادر به همراهی تیمش شده و به دلیل عمدتا مصدومیت و حتی محرومیت شانس حضور در سایر دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان با پیراهن پی.اس.جی را از دست داده و این درحالی است که هدف اصلی مدیران پاری سن ژرمن از جذب او، تلاش و امیدواری بیشتر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپابود.

6363