پیوس: به علیپور زمان بدهید روسفیدتان می‌کند

پیوس: به علیپور زمان بدهید روسفیدتان می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس و اسطوره گلزنی این باشگاه، اعتقاد دارد علی علیپور همچنان در زمره برترین مهاجمان ایران قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، فرشاد پیوس، مهاجم اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس که این روزها به عنوان سرمربی چوکای تالش فعالیت می‌کند، درباره شرایط این تیم گفت: رقبای خوبی در گروه ما حضور دارند و خوشبختانه طی چهار بازی ابتدایی 8 امتیاز کسب کردیم. اعتقادم این است که می‌توانستیم بهتر از این نیز عمل کنیم. جوانان آینده‌داری در ترکیب تیم ما حضور دارند و شانس این را خواهند داشت تا پیشرفت بهتری را در ادامه داشته باشند. در آخرین دیدار به تساوی رسیدیم و این نکته مثبت تیم ماست که البته مثل گذشته‌های دور و خاطره ساز خود به حریفان باج نمی‌دهد و دو پیروزی خانگی کسب کرده‌ایم. با حضور و حمایت هواداران و مسوولان تالش ما برای دستیابی به شرایط بهتر نیز تلاش بیشتری خواهیم داشت و برای صعود به مرحله بعدی نیز کاملا انگیزه و روحیه بالایی داریم.


سرمربی چوکای تالش در ادامه صحبت هایش گفت: من با اعتماد و اعتقاد کامل به این تیم، در تالش حاضر شده‌ام. حضور هواداران پرشور و خونگرم باعث شد تا این مسئولیت را قبول کنم و برای موفقیت بیشتر انگیزه داریم. دیدار هفته آینده ما خیلی حساس است و امید داریم مثل همیشه با حمایت هواداران مان به یک پیروزی ارزشمند خانگی دیگر دست پیدا کنیم.


پیوس که یکی از برترین گلزنان پرسپولیس محسوب می‌شود درباره شرایط این باشگاه گفت: پرسپولیس با برد در دربی شرایط خوبی کسب کرده و اکنون نیز همچنان مدعی دستیابی به جام دوباره محسوب می‌شود. شکست برابر تراکتور و دیگر مدعیان این فصل اما نگرانی ایجاد کرده که البته نمی‌توان در این مقطع فصل به مساله نگران‌کننده بزرگی تبدیل شود. به هرحال سرمربی تازه آمده و نیاز دارد تا به شناخت لازم دست یابد. همچنین باید فرصت این را داشته باشد تا شرایط تاکتیکی متفاوت خود را در تیم شکل دهد.


مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت علی علیپور نیز گفت: من به شخصه کاملا به او ایمان دارم. او در این دو فصل اخیر خصوصا نمایش خوبی داشته و گل‌هایی به ثمر رسانده که باعث شده تا پرسپولیس به موفقیت برسد. نباید تحت فشار قرار گیرد و باید همه شرایط را برای او در نظر گرفت. فرصت فوق العاده‌ای نیز به دست نیاورده که به خاطر از دست دادن آن باید تحت فشار قرار گیرد. مطمئن هستم اگر به او زمان بدهیم تا اولین گل خود را به ثمر برساند در ادامه بار دیگر همه را روسفید خواهد کرد و در جنگ مدعیان قرار خواهد گرفت.

4344