با دوری یک ماهه نیمار از میادین؛ او به بازی با رئال می رسد

با دوری یک ماهه نیمار از میادین؛ او به بازی با رئال می رسد

پایگاه خبری فوتبالی- مدت مصدومیت و دوری نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد و او به مدت یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، نیمار به خاطر مصدومیتی که در دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه گریبانگیرش شد، به مدت 4 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. این خبری است که روز دوشنبه باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد و بدین ترتیب این ستاره برزیلی به احتمال قریب به یقین می تواند در بازی تیمش مقابل رئال مادرید که روز بیست و ششم نوامبر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از سری بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، حضور بیابد.

نیمار که مدتها به خاطر مصدومیت از ناحیه پای راست از میادین ورزشی به دور بود روز یکشنبه و در جریان بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه دچار مصدومیت تازه ای شد و در دقیقه 12 و در پی دردهای شدیدی که در عضله پای چپش داشت، از سرمربی برزیل خواست تا او را تعویض کند.طبق اعلام دکتر رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل، او درپایان بازی دیگر احساس درد نمی کرد ولی بلافاصله بعد از بازگشت به پاریس تستهای پزشکی مربوطه را پشت سرگذاشت.

حالا و طبق بیانیه منتشره از سوی باشگاه پاری سن ژرمن، نیمار با مصدومیت درجه دو از ناحیه عضلات پشتی ران پای چپش روبرو شده است و از همین حالا تمرینات بازیابی اش را آغاز کرده است و هشت روز دیگر تستهای پزشکی مجددی از او به عمل خواهد آمد تا روند بهبود او زیر ذره بین قرار گیرد.

آخرین بردی که نیمار توانست با حضور 90 دقیقه ای در زمین چمن با پیراهن تیم ملی برزیل تجربه کند به نوامبر سال 2018 و برد 0-1 مقابل اروگوئه در دیداری دوستانه برمی گردد. پس از آن تیم ملی برزیل تنها 2 برد دیگر با حضور نیمار درترکیب اصلی اش مقابل تیمهای کامرون و قطر به دست آورد که در جریان هر دو بازی نیمار دچار مصدومیت شد و در همان نیمه اول توسط سرمربی تیم ملی برزیل تعویض شد و این اتفاق در بازی دوستانه با نیجریه هم تکرار شد.

این روزها برزیلی ها و مسئولان پاری سن ژرمن نگران مصدومیتهای پی در پی نیمار هستند. او در طول سالهای اخیر دچار مصدومیتهای زیادی شده و جالب اینجاست که اکثر این مصدومیتها در اردوی تیم ملی برزیل گریبانگیر نیمار شده است.

6363