خبری از مورینیو و بلان نبود؛ گارسیا سرمربی جدید لیون

خبری از مورینیو و بلان نبود؛ گارسیا سرمربی جدید لیون

پایگاه خبری فوتبالی- بالاخره بعد از چندین روز گمانه زنی، سران باشگاه المپیک لیون، سرمربی جدید تیمشان را معرفی کردند و رودی گارسیا سرمربی سابق لیل، رم و مارسی به عنوان سرمربی جدید این تیم بحران زده اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این درحالی است که باشگاه قدیمی المپیک لیون شرایط خوبی در جدول رقابتهای این فصل سری آ ندارد و این تیم در پایان هفته نهم رقابتها با 9 امتیاز رده چهاردهم جدول لوشامپیونه را در اختیار دارد. حالا و طبق اعلام رسمی باشگاه، رودی گارسیا با امضای قراردادی که تا سال 2021 اعتبار دارد، به عنوان سرمربی جدید لیون فرانسه معرفی شده است. بدین ترتیب، گارسیا جانشین سیلوینیو شده ؛ سرمربی جوان برزیلی که هفته گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری لیون برکنار شد.

گارسیا که سابقه کار در رم ایتالیا را در کارنامه خود دارد، تجربه مربیگری در  فوتبال فرانسه را هم در کارنامه مربیگری اش می بیند و مدتی هدایت مارسی و لیل را نیز عهده‌دار بوده است. او در فصل 11-2010 با لیل قهرمان لیگ یک فرانسه شده بود.

بدین ترتیب و با انتصاب گارسیا به عنوان سرمربی لیونل، گمانه زنی ها درمورد جانشین سیلوینیو به پایان رسید. تا پیش ازاین ازگزینه های مختلفی مثل آرسن ونگر، لوران بلان و ژوزه مورینیو به عنوان سرمربیان احتمالی لیون نام برده می شد که حالا گارسیا به این سمت برگزیده شده است.

6363