هازارد: هنوز هفته های سخت رئال را تجربه نکرده ام

هازارد: هنوز هفته های سخت رئال را تجربه نکرده ام

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید در گفتگو با روزنامه بلژیکی La Dernière Heureدر مورد حضور در باشگاه مادریدی اظهارنظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، هازارد در جریان این گفتگو با شوخ طبعی خاص خودش درمورد انتقاداتی که از عملکرد او در هفته ها وماه های ابتدایی حضورش در رئال مطرح شده، صحبت کرد و گفت:« نه؛ من هنوز هفته های سخت در رئال مادرید را تجربه نکرده ام. می دانم که درسراسر دنیا خیلی درمورد باشگاه رئال مادرید صحبت می شود و به همین خاطر هم من اینجا هستم. ولی هنوز زبان اسپانیایی را به خوبی متوجه نمی شوم و به همین خاطر انتقادات را نمی بینم.»

هازارد در ادامه صحبتهایش درمورد جو حاکم بر اردوی تیم ملی بلژیک بعد از قطعی شدن صعود این تیم به رقابتهای یورو 2020 گفت:« همیشه وقتی فوتبال بازی می کنیم، در کنار هم خوش می گذرانیم. درست است که ما مجوز حضور در رقابتهای یورو 2020 را کسب کرده ایم ولی این نشان از روحیه بالای گروه ماست. سرمربی تیم به ما گفت که هدف ما حالا لذت بردن از فوتبال وتلاش در کسب برددر تمام بازیهای باقی مانده است. این حکایت از آن دارد که جو خوبی بر اردوی بلژیک حاکم است. این گروه از بازیکنان همیشه می خواهند ببرند. در عین حال نشان دهنده آن است که ما آماده ایم تا کارهای بزرگی انجام دهیم.»

6363