زیدان: از استراحت کردن خوشم نمی آید

زیدان: از استراحت کردن خوشم نمی آید

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانسی در دوبی و در جریان رویداد هوش مصنوعی در ورزش شرکت کرد و در مورد نقش هوش مصنوعی در زمین فوتبال اظهارنظر کرد و یادآوری کرد که هوش انسانی همچنان اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این سرمربی فرانسوی در کنفرانسی تحت عنوان ستاره ها و دیدگاهشان درباره آینده ورزش به این نکته اشاره کرد که زمانی که او فوتبال بازی می کرده، همه چیز برپایه هوش انسانی بوده و این رویه با به کارگیری تکنولوژی جدید در دنیای فوتبال کاملا تغییر کرده است. زیدان دراین باره گفت:« تکنولوژی به کمک ما می آید تا از بسیاری مسائل مرتبط با بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشیم ولی در نهایت نقش انسان اهمیت زیادی دارد. چون ماشینها به ما اطلاعات می دهند. تیم پزشکان و مربیان با آنالیز این داده ها، درمورد شرایط و آمادگی هربازیکن تصمیم گیری می کنند.»

زیدان اهمیت تکنولوژی در دنیای ورزش را رد نکرد و گفت که با به کارگیری تکنولوژی در بررسی شرایط روزانه بازیکنان، در زمان صرفه جویی زیادی می شود و این باعث بهبود عملکرد فوتبالیستها خواهد شد. او درمورد کار کردن در باشگاه رئال مادرید گفت:« وقتی در تیمی مثل رئال مادرید درحال کار کردن هستی، زمانی برای استراحت کردن نخواهی داشت؛ به ویژه وقتی برنامه بازیها فشرده است. به همین خاطر خیلی مهم است که با بازیکنان کار کنی وروند رشد و پیشرفت آنها را زیر ذره بین داشته باشی و سطح آنها را بسنجی.»

زیدان در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تکنولوژی هنوزنتوانسته در ذخیره توان افرادبه کار بیاید:« من از استراحت کردن خوشم نمی آید. کار کردن در دنیای فوتبال تمام وقت تو را می گیرد و باید هرروزه کاملا متمرکز باشی؛ به ویژه وقتی تیمی رقابتی مثل رئال مادرید را هدایت می کنی.»

جلسه تمرینی امروز ساعت 17 رئال مادرید در غیاب زیدان برگزار شد و کهکشانی ها خود را برای مصاف با رئال مایورکا آماده می کنند.

6363