نوری: بازی با بحرین محک جدی‌ای برای تیم ملی است/ هواداران صبوری به خرج دهند پرسپولیس به روز‌های خوبش باز می‌گردد

نوری: بازی با بحرین محک جدی‌ای برای تیم ملی است/ هواداران صبوری به خرج دهند پرسپولیس به روز‌های خوبش باز می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پارس جنوبی جم گفت: بازی با بحرین برای تیم ملی فوتبال ایران یک آزمون جدی به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش برابر تیم ملی جوانان، عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. پورموسوی تیم خیلی خوبی ساخته و امیدوارم فدراسیون بتواند امکانات لازم را در اختیار تیم ملی جوانان قرار دهد تا این تیم در مسابقات خود نتایجی در شان فوتبال ایران کسب کند.

نوری درباره بازی پیش روی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: یکشنبه باید به مصاف صنعت نفت برویم و در حال حاضر مشغول آماده سازی برای این بازی هستیم. بازی با تیم ملی جوانان آخرین بازی تدارکاتی ما پیش از بازی برابر صنعت نفت آبادان بود. برای بازی برابر صنعت نفت آمادگی کامل داریم و امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.  هافبک پارس جنوبی جم در خصوص پیروزی پر گل تیم ملی برابر کامبوج و بازی برابر بحرین نیز گفت: تیم ملی از زمان کارلوس کی روش روند رو به رشدی داشته، اما مقابل تیمی مانند کامبوج نمی‌تواند محک جدی بخورد. اختلاف تیم‌ها خیلی کم شده و به ثمر رساندن ۱۴ گل در یک بازی اتفاقی عجیب است و من باورم نمی‌شد که به کامبوج ۱۴ گل بزنیم، اما بازی با بحرین برای تیم ملی یک آزمون جدی به شمار می‌رود زیرا بحرین همواره برابر ما بازی‌های خوبی انجام داده است و فکر می‌کنم ملی پوشان در آن بازی محک جدی می‌خورند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به ناکامی‌های این تیم در فصل جدید تصریح کرد: ایجاد تغییر در تیمی مانند پرسپولیس که ۳ فصل متوالی قهرمان شده، قطعا به تیم ضربه می‌زند. به هر حال وقتی مربی جدیدی به تیمی می‌آید نیاز به زمان دارد تا بتواند تفکراتش را پیاده کند. هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و همچنان به حمایت از تیمشان ادامه دهند. به اعتقاد من پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار دارد و پیش‌بینی می‌کنم این تیم بتواند به روز‌های خوبش بازگردد. امیدوارم  پرسپولیس بتواند موفقیت‌های سال‌های گذشته را تکرار کند.   

4344