فاطمی: می‌خواهیم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را شبیه سازی کنیم/ کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان با کمیته فنی هماهنگ است

فاطمی: می‌خواهیم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را شبیه سازی کنیم/ کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان با کمیته فنی هماهنگ است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران گفت: هماهنگی خوبی بین ما با کادرفنی مان و همچنین کمیته فنی و تیم ملی جوانان وجود دارد و همه به شکل حرفه‌ای رفتار می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فراز فاطمی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان درباره تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال جوانان ایران و پارس جنوبی در دیداری تدارکاتی بیان کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما خوب کار کردند. پارس جنوبی جزء تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است. با توجه به اینکه باید از ۱۵ آبان ماه در ۶ روز سه بازی در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا انجام بدهیم، اکنون شبیه سازی کرده و در شش روز سه بازی تدارکاتی با پارس جنوبی، امید‌های استقلال و خوشه طلایی ساوه انجام می‌دهیم. خدا را شکر کادرفنی از شرایط اولین بازی دوستانه مان با پارس جنوبی راضی بود.

او درباره ارزیابی اش از تیم‌های قرقیزستان، نپال و امارات به عنوان حریفان تیم ملی جوانان در رقابت‌های مقدماتی آسیا گفت: فیلم ۶ بازی نپال را آماده کرده و در اختیار کادرفنی قرار داده ایم. زمان حضورمان در تورنمنت سن پترزبورگ روسیه از نزدیک شاهد بازی‌های قرقیرستان بودیم. به جز آن برخی بازی‌های دیگر این تیم را هم دیده ایم. امارات هم برای تیم جوانانش خوب هزینه کرده و این تیم امکانات خوبی دارد. ۲۵ روز در اتریش اردو برگزار کرده است و به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در سید یک با ما هم گروه شد. البته به این شرایط توجهی نداشته و سعی می‌کنیم با امید به خدا با بهترین شرایط از گروه صعود کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره اینکه آیا کمیته فنی در امور این تیم هم مانند تیم امید دخالت می‌کند یا خیر، توضیح داد: در ۴،۵ ماهی که من مدیر تیم جوانان هستم چنین چیزی را شاهد نبوده ایم. هماهنگی خوبی بین ما با کادرفنی مان و همچنین کمیته فنی و تیم ملی جوانان وجود دارد و همه به شکل حرفه‌ای رفتار می‌کنند. خوشبختانه مشکلی به وجود نیامده است. البته اگر ما مشاوره بخواهیم اعضای کمیته فنی فدراسیون کمک می‌کنند و اگر آن‌ها بخواهند برنامه‌های خود را در اختیار اعضای کمیته فنی قرار می‌دهیم. هماهنگی مان کامل است.

فاطمی درباره حضور تنها ۴ بازیکن تیم ملی جوانان در تیم‌های لیگ برتری گفت: تمام بازیکنان فعلی مان زیر ۱۸ سال سن دارند و طبیعی است مربیان لیگ برتری برای استفاده از آن‌ها کمتر ریسک می‌کنند. بچه‌های ما می‌توانند در همین بازی‌های تدارکاتی و اصلی تیم جوانان خود را نشان داده و در ادامه برای تیم‌های لیگ برتری هم ثابت بازی کنند.

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و فجرسپاسی درباره ارزیابی اش از بازی این ۲ تیم در جام حذفی گفت: استقلال نسبت به ابتدای فصل بازی به بازی بهتر شده و اکنون وضعیت خوبی دارد. فجرسپاسی هم در لیگ یک بازی‌های خوبی انجام داده و جزء تیم‌های بالانشین جدول است. فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. من فوتبالم را از فجرسپاسی آغاز کرده و در استقلال هم روز‌های خوبی داشتم. امیدوارم هر یک از این تیم‌ها که بهتر کار می‌کند برنده شود و به مرحله بعدی جام حذفی برود.

4344