روبرتو باجو: از مادرم خواستم که مرا بکشد

روبرتو باجو: از مادرم خواستم که مرا بکشد

پایگاه خبری فوتبالی- روبرتو باجو اسطوره فوتبال ایتالیا یکی از بازیکنانی است که در طول عمر فوتبالی اش با مصدومیتهای متعددی روبرو شد. او در سالهای ابتدایی فوتبالش و در فصل 6-1985 به خاطر پارگی رباط صیلبی پایش، بیش از 500 روز از میادین ورزشی به دور ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او حالا در فستیوال دلوسپورت که در ترنتو برگزار شد، با اشاره به اولین عمل جراحی ای که روی پایش انجام داده بود گفت:« مصدومیت ها برایم حکم یک کابوس را داشتند. روز بعد از انجام اولین عمل جراحی برروی زانویم، از مادرم خواستم که مرا بکشد.» او در طول آن دوره بازیکن تیمهای ونیز و فیورنتینا بود.

این اسطوره ایتالیایی ادامه داد:« در آن زمان من شرایط خیلی خوبی در فیورنتینا داشتم و ارتباطم با بازیکنان تیم خیلی خوب بود ولی به خاطر مدیران آن وقت باشگاه، مجبور شدم به یوونتوس برم. من خودم را مقصر می دانستم ولی در حقیقت آخرین مقصر شرایط، من بودم.»

باجو تمام عمر فوتبالی اش را در باشگاه های مختلف ایتالیایی سپری کرد و دو بار قهرمانی در سری آ را تجربه کرد و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در جام یوفا در ویترین افتخاراتش دیده می شود. او در سال 1993 هم با پیشی گرفتن از دنیس برگکمپ و اریک کانتونا توپ طلا را مال خود کرد. باجو در طول عمر ورزشی اش 205 گل در رقابتهای سری آ به ثمر رساند و هنوز هفتمین گلزن برتر تاریخ این رقابتهاست. در صدر این رنکینگ نام پیولا با 274 گل زده دیده می شود.

6363